جزییات خبر

توسط پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت؛

توزیع 125 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در استان بوشهر

توزیع 125 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در استان بوشهر
(یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹) ۱۱:۳۷

پالایشگاه نهم پارس جنوبی تاکنون حدود 125 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا ضمن فعالیت‌هایی که لازم بود در محوطه عملیاتی و اماکن اداری فاز 12 انجام شود، برای کمک به جامعه پیرامونی نیز فعالیت‌هایی از ابتدای شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: توزیع مایع ضدعفونی کننده در شهرهای کنگان، دیر و جم با همکاری مسئولان شهرها انجام شد.

وی گفت: علاوه بر این در روزهای ابتدایی درتماس با ستاد کرونا استان آمادگی خود را جهت همکاری و کمک در سطح استان نیز اعلام کردیم، که در همین راستا با ارسال محموله‌های متفاوت بخش مرکزی و جنوبی استان را نیز تحت پوشش قرار داديم.

هاشمی افزود: علاوه بر این همکاران ما در قالب گروه‌های جهادی و بسیجی ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان کنگان شامل پمپ بنزین‌ها، بیمارستان و سایر اماکن را نیز در پایان سال گذشته انجام دادند.

به گفته مدیر فاز 12 پارس جنوبی؛ به واسطه اینکه تولید ماده ضدعفونی کننده در فرآیند جاری پالایشگاه صورت می‌گیرد و در فرآیند تصفیه گاز از آن استفاده می‌شود، با تدابیر صورت گرفته بخشی از این مواد با حفظ میزان تولید گاز در اختیار هموطنان قرار گرفت.

گفتنی است؛ تاکنون پالایشگاه نهم پارس جنوبی حدود 125 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار داده است.

هاشمی در پایان اعلام آمادگی کرد: پس از این نیز فاز 12 آمادگی دارد در صورت نیاز ماده ضدعفونی کننده در اختیار هموطنان قرار دهد.


خبر
(یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹) ۱۱:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید