جزییات خبر

با طرح ابتکاری واحد ایمنی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و معابر مجتمع مسکونی پارس جم با موفقیت انجام شد

گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و معابر مجتمع مسکونی پارس جم با موفقیت انجام شد
(شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹) ۱۱:۱۱

با طرح ابتکاری واحد ایمنی و بهداشت پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی و با همکاری مدیریت مجتمع مسکونی پارس جم، خیابان ها و معابر اصلی مجتمع مسکونی پارس جنوبی گندزدایی و ضدعفونی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رئیس آتش نشانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب عنوان کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا با انجام یک اقدام ابتکاری دو دستگاه از خودرو های اطفاء حریق آتش نشانی پالایشگاه ششم به سیستم مه پاش مجهز شد.

رئیسی در ادامه عنوان داشت: این دو دستگاه خودرو آتش نشانی در یک عملیات، تمامی خیابان ها و معابر اصلی مجتمع مسکونی پارس جم را با محلول ضدعفونی و گند زدایی نمودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از آنجایی که سلامت عمومی همکاران و خانواده های آنان که در شهرک های مسکونی ساکن هستند در راستای ارائه خدمات حمایتی به کارکنان ساکن و خانواده در اولویت اول قرار دارد ایسن مهم تحقق یافت.

به گفته ی رئیسی، با پیشنهاد واحد HSE پالایشگاه ششم جهت انجام عملیات ضدعفونی با بکارگیری خودروهای مذکور و با استفاده از محلول پراستیک اسید که عملکرد بسیار موثری در از بین بردن ویروس و آلودگی از سطوح را دارد ضمن اخذ موافقت های اولیه در سطح مدیریتی این عملیات اجرایی گردید.


وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری همگانی و رعایت اصول بهداشتی بزودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم .
خبر
(شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹) ۱۱:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید