جزییات خبر

سرپرست HSE پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی:

گام های موثر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در مقابله با ویروس کرونا

گام های موثر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در مقابله با ویروس کرونا
(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۳۵

سرپرست HSE پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سایه ی هم دلی گام های موثری در جهت مقابله با ویروس کرونا در این پالایشگاه برداشته شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جاوید مظاهری، سرپرست HSE پالایشگاه هشتم مجتمع از برنامه ها و اقدامات انجام شده این پالایشگاه در کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

مظاهری با اشاره به اقدامات انجام شده جهت کنترل و پیشگیری از این بیماری افزود: با تاکید مدیریت ارشد این پالایشگاه جلسات متعدد و مستمر کمیته سلامت برگزار و مصوبات آن همسو با سیاست های کلی مجتمع و ستاد مدیریت کرونا در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات و دستورالعملهای ابلاغی بهداشت و درمان وزارت نفت اجرایی و مورد پایش مستمر قرار گرفته است.

مظاهری عنوان کرد: اداره HSE پالایشگاه هشتم با همکاری اداره منابع انسانی و خدمات کالا اقدام به تامین و توزیع اقلام بهداشتی عمومی و انفرادی نموده که در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار کلیه کارکنان رسمی و پیمانکار این پالایشگاه قرار گرفت.

به گفته ی وی، با ایجاد دو تیم ضد عفونی فعال در بخش صنعتی و غیر صنعتی، ایجاد گیت ضدعفونی خودریی، غربالگری و خوداظهاری، استقرار پزشکیار در مبادی ورودی پالایشگاه جهت پایش وضعیت افراد و ثبت در سامانه بهداشت و درمان نفت، کاهش بیش از پنجاه درصد نیروهای پالایشگاه، بخشی از برنامه های خدمات بهداشت عمومی کارکنان اجرایی گردید.
مظاهری در پایان افزود: با تصمیم مدیریت ارشد این پالایشگاه و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خدمات عمومی به جامعه محلی نیز با ضدعفونی اداره محیط زیست عسلویه، کلانتری شهر نخل تقی، دادگستری شهر عسلویه انجام گردیده است.


1
1
خبر
(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید