جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت بالاترین رکوردها در سال گذشته نشان از همت بزرگ مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت بالاترین رکوردها در سال گذشته نشان از همت بزرگ مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹) ۰۸:۳۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با همت بالای شما مدیران و کارکنان، بالاترین رکوردها در سال 98 در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در اولین روز کاری سال 99 ضمن تبریک به مناسبت سال جدید گفت: بسیار مشتاق بودم که به سنت هر سال برای تشکر و قدردانی از شما عزیزان از نزدیک با شما دیدار داشته باشم و دستان پر مهر و توانمند شما را به گرمی بفشارم.

وی در ادامه عنوان داشت: اما مصادف شدن ایام نوروز با شیوع بیماری کرونا مرا بر آن داشت که امسال به این سیاق و شیوه ( ویدئو کنفرانسی) خدمت شما برسم که به زعم من در بطن آن پیام های نهفته است.

مهندس فرهنگ در این باره خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کوید 19 و بیماری کرونا پدیده ای است بسیار خطیر و جدی که نه تنها سلامت عمومی همه ی ایرانیان را تهدید می کند بلکه تمام ارکان مدیریت کشورهای دنیا و به تبع آن کشور عزیزمان را بصورت جدی به چالش کشیده است.

وی در این خصوص ادامه داد: طبعا صنعت انرژی از زیر ساخت های حیاتی محسوب می شود و همه ما نه تنها به لحاظ فردی و اجتماعی، بلکه به لحاظ مراقبت از پایداری تامین انرژی مردم عزیز کشورمان به رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی مکلف هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: من باید مراقب باشم، تو باید مراقب باشی، همه ی ما باید مراقب باشیم تا با هم از این ورطه بحران عبور کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاب آوری و خود اتکایی در مجتمع گاز پارس جنوبی به سطحی از بلوغ رسیده که ظرفیت تبدیل تهدیدهای سخت به فرصت را در درون خود پرورش داده و اگر امروز قرنطینه و جداسازی رمز عبور از تهدید بیماری کرونا است ما میتوانیم جوهر یکپارچگی و همدلی را حفظ کرده و از راه این دورهمی اول سال ده پالایشگاه در مجتمع گاز پارس جنوبی به هم یاداوری کنیم که ما در قلب یک پیکر و از یک گوهر، آماده روزهای سخت هستیم.

مهندس فرهنگ در ادامه با اشاره به رویدادهای سال گذشته افزود: سالی که با هم پشت سر گذاشتیم بدون اغراق یکی از سخت ترین سالهای دوران خدمت من در صنعت گاز کشور بود.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ضالمانه آمریکا، بلایای طبیعی، ناآرامی های آبان ماه، تهدیدات پس از حملات به تاسیسات آرامکو در عربستان و ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و در آخر بروز و شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران چالشهای جدی در تداوم راهبری تاسیسات مهم ئ معظمی همچون پالایشگاه های پارس جنوبی محسوب می شد.

فرهنگ گفت:اما با برخورداری از برکت حضور شما همکاران عزیز بسلامت و با ثبت بالاترین رکوردها در پایداری کمی و کیفی محصولات از این ورطه ها عبور کردیم که من وظیفه خود می دانم از همه شما دوستان عزیزم تشکر و قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: من بخوبی درک می کنم که در لحظاتی که همه دوست دارند در کنار عزیزان و خانواده شان پای سفره هفت سین به دعا بنشینند در محل خدمت سازمانی بودن چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد.

مهندس فرهنگ عنوان داشت: همان طور که مرزبانان امروز در دور افتاده ترین نقاط کشور به پاسداری از مرزهای میهن مشغولند، همانطور که کادر درمانی امروز در بیمارستان ها در مراقبت از بیماران مبتلابه این بیماری هولناک جانفشانی می کنند، ما همه به عنوان سربازان گمنام صنعت انرژی این مرز و بوم مامور و مکلف به خدمت مقدس هستیم.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ما خدمتگزارانی هستیم که به عشق به خدمت به مردم این مرز و بوم این شغل را انتخاب کردیم و رضایت و دعای هموطنان در اقسی نقاط کشور را هدفگزاری کردیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: پس این عرصه خدمت را با هم پاس می داریم و در گرداندن این چرخ عظیم که امروز 75 درصد گاز کشور و بخش عمده ای از اقتصاد کشور به آن وابسته شده با هم یکدل و همدل باشیم و لحظه ی فرو گزار نکنیم و نیک می دانیم که رضایت پروردگار هم در همین است که " عبادتی بجز خدمت خلق نیست.

فرهنگ گفت: یادمان باشد که آنچه امروز برای تولید گاز و سایر محصولات به ما سپرده شده یک سرمایه ملی است.

وی ادامه داد: سرمایه ای که در سخت ترین سال های حیات این کشور و تحت ظالمانه ترین تحریم های بین المللی بسان لقمه هایی از سفره های نه چندان پر مردم برداشته شده و برای بهره برداری به ما امانت سپرده شده است.

مهندس فرهنگ خاطرنشان کرد: پس بیایید در این لحظات آغازین سال جدید دل هایمان را به هم بدهیم و دستهایمان را به سوی حضرت دوست دراز کنیم و دعا کنیم که شایسته اعتماد مردم عزیز کشورمان باشیم و سالی توام با سلامتی برای همه ی همکاران، خانواده هایمان و هم وطنانمان رقم بزند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در انجام وظیفه و خدمتمان در مواجهه با مشکلات و سختی ها دستانمان در دست هم ، دانش و توانمندی و اندیشه هایمان همواره با رمز وفاق و همافزایی در سالی که توسط رهبرمان سال جهش تولید نامگذاری شده راهگشای گذر و عبور از گردابها و فراز ونشیب ها باشد .



11


خبر
(دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹) ۰۸:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید