جزییات خبر

در اولین روز کاری سال 1399

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان پالایشگاه ها گفتگو نمود

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان پالایشگاه ها گفتگو نمود
(پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۳۲

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر خوداتکایی، تاب آوری به بالاترین سطح بلوغ دست یافته اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در اولین روز کاری در سال جدید که به صورت ویدئو کنفرانسی با مدیران و کارکنان به گفتگو نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو عنوان داشت: کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با توان بالا ، در سایه همفکری و هم اندیشی تمامی تهدیدهای سخت را به فرصت در درون خود پرورش دادند. و اکنون با تکیه بر خوداتکایی و تاب آوری به بالاترین سطح بلوغ دست یافته اند.

مهندس فرهنگ در ادامه عنوان داشت: اگر امروز با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در قرنطینه و جداسازی هستیم و دوران پیشگیری و مراقبت را سپری می نماییم ولی رمز عبور از تهدیدهای این ویروس کرونا همدلی و یکپارچگی می باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ما اکنون در یک پیکر و یک گوهر آماده ی روزهای سخت هستیم و چرخه ی اقتصاد کشور را به شکوفایی خواهیم رسانید.

این مقام مسئول در ادامه گفت: سالی که گذشت و آن را پشت سر گذاشتیم یکی از سخت ترین سالهای دوران خدمتی من در صنعت گاز کشور بود و خوشبختانه تمام شرایط سخت را با موفقیت گذراندیم و در این سال جدید بهترین ها را رقم خواهیم زد.

وی ادامه داد: در سال گذشته تمام شرایط را به فرصت تبدیل کردیم و امیدواریم در سایه الطاف الهی این مسیر سخت و دشوار و این روزهای پر التهاب را با موفقیت به روزهای پیروزی و افتخار تبدیل نماییم.



روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی
(پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید