جزییات خبر

پیام مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت عید نوروز سال 1399

پیام مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت عید نوروز سال 1399
(چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۳:۳۳

همکاران گرامی و ارجمند، خانم‌ها و آقایان سالی که گذشت، صفحه ای پرفروغ و ماندگار از کتاب تاریخچه پرافتخار 22 ساله شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ورق خورد و با اتکاء به تلاش، خلاقیت و فداکاری همکاران عزیز، توأم با گامهای بلند به سوی چشم انداز سازمان و رسیدن به جایگاه بسیار رفیع تندیس بلورین در مدل سرآمدی شرکت ملی گاز ایران گردید.

پیام نوروزی مدیرعامل 1  

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و والنهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

 

همکاران گرامی و ارجمند، خانم‌ها و آقایان

سالی که گذشت، صفحه ای پرفروغ و ماندگار از کتاب تاریخچه پرافتخار 22 ساله شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ورق خورد و با اتکاء به تلاش، خلاقیت و فداکاری همکاران عزیز، توأم با گامهای بلند به سوی چشم انداز سازمان و رسیدن به جایگاه بسیار رفیع  تندیس بلورین در مدل سرآمدی شرکت ملی گاز ایران گردید.

 رویارویی با چالش ها و پرتگاههای مهمی که گذر از آنها نمایشی خیره کننده از عزم خوداتکایی و خودباوری سرمایه های انسانی بی نظیر این شرکت بود، که شاید مقابله با انتشار جهانگیر ویروس کرونا در هفته های پایانی، آخرین آنها در سال جاری باشد. تردیدی نیست که به لطف و رحمت پروردگار و اراده ملی و جانفشانی نیروهای خط مقدم این تلخی نیز دیری نپاید و آسانی و عافیت فرا رسد .

اینجانب ضمن توجه دادن همه همکاران عزیز به رعایت بهداشت فردی و توصیه های روزانه نهادهای مسئول کشوری و قدردانی صمیمانه از پایمردی و اهتمام عالی یکایک شما، از خداوند مهربان مدد می طلبم تا بر نوروزمان نظر رحمت و گشایش فرماید، سختی ها را آسان و احوال همه ما و هموطنانمان را در سال جدید به بهترین حال و عافیت دگرکون سازد.

 

هادی هاشم زاده فرهنگ

مدیر عامل
(چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸) ۱۳:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید