جزییات خبر

با شیوع ویروس کرونا؛

اقدامات پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در جبهه ی مقدم سلامت و مقابله با ویروس کرونا

اقدامات پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در جبهه ی مقدم سلامت و مقابله با ویروس کرونا
(دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۱۹

کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گازپارس جنوبی به ‌عنوان، نیروهای خط مقدم جبهه سلامت و پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات بسیار گسترده ای را انجام داده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مدیران و کارکنان پالایشگاه ششم در جهت مقابله با ویروس کرونا دو جلسه بسیار مهم کمیته ی سلامت را با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا برگزار نمودند.

تا کنون کلاس های آموزشی متعددی ویژه ی کارکنان در این پالایشگاه برگزار شده و راه های مقابله با شیوع این ویروس به صورت کامل آموزش داده شده است.

اقدامات آگاه سازی با تهیه و نصب بروشورها و پوسترهای آموزشی و خرید مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده از دیگر اقدامات در این حوزه می باشد.

پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی عملیات گندزدایی و ضدعفونی محیط و سطوح به صورت متناوب را در دستور کار ویژه قرار داده و توانسته است تمامی نقاط مهم از قبیل تمامی سرویس های حمل و نقل، استراحتگاه های این پالایشگاه را ضدعفونی نماید.

یکی از موارد بسیار مهم که پالایشگاه ششم در این زمینه انجام داده است تب سنجی تمامی کارکنان در زمان ورود به پالایشگاه می باشد که این مهم بصورت روزانه با موفقیت در حال انجام است.



11
1
1
1








خبر
(دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید