جزییات خبر

باهدف شناسایی نقاط بهبود

رزمایش واکنش سریع در مقابله با ویروس کرونا در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

رزمایش واکنش سریع در مقابله با ویروس کرونا در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۱۹

رئیس HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: رزمایش واکنش سریع در مقابله با ویروس کرونا 19 با موفقیت در پالایشگاه نهم مجتمع با حضور تمامی واحدهای عملیاتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود محمدی, ریس HSE فاز 12 در پایان این رزمایش مهم عنوان کرد: این رزمایش با تمام توان و با حضور تمامی واحدهای عملیاتی و با هدف مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا 19 با موفقیت پایان یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این رزمایش مهم با هدف شناسایی نقاط قابل بهبود و بالا بردن توان ایمنی در مقابله با این ویروس محقق شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مواردی از قبیل غربالگری, بررسی کارکنان در معرض خطر مبتلا به این ویروس, قرنطینه و امکان بازتوانی و تولید پایدار گاز مورد تست عملیاتی قرار گرفت.

محمدی اضافه نمود: خوشبختانه پالایشگاه نهم مجتمع و تمامی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی باانجام موارد ایمنی دقیق در جهت پیشگیری از این نوع ویروس و موارد اورژانسی احتمالی در آمادگی کامل قرار دارند.

محمدی عنوان داشت: پالایشگاه نهم اکنون درجهت پیشگیری در مقابل این ویروس با انجام عملیات پاکسازی و ضدعفونی تمامی مکان های مهم و با هوشیاری کامل این نوع ویروس را شکست خواهیم داد.

 

روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی
(پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸) ۱۱:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید