جزییات خبر

با تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

رونمایی از پروژه های محیط زیستی "بهره برداری از دستگاه توزین" و "ساختمان ضایعات" پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

رونمایی از پروژه های محیط زیستی "بهره برداری از دستگاه توزین" و "ساختمان ضایعات" پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۳۷

با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی دو پروژه زیست محیطی "بهره برداری از دستگاه توزین" و "ساختمان ضایعات" رونمایی و پیاده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این مراسم که با حضور رئیس HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه، مدیر و هیئت رئیسه پالایشگاه اول صورت گرفت، از دو طرح محیط زیستی که بر مبنای هدفگذاری این پالایشگاه پیاده سازی گردید، رونمایی شد.

عبدی، سرپرست مدیریت این مجموعه، پس از تقدیر و تشکر از کلیه واحدهای مجریدر انجام این طرح، موفقیت در پیشبرد اهداف زیست محیطی این پالایشگاه را دستاورد تفکر سبز کلیه مدیران و کارشناسان دست اندرکار دانسته و آن را به عنوان سند افتخار این سازمان معرفی نمود.

در ادامه مهدی شاهسونی به عنوان سرپرست بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول همکاری کلیه واحدهای مهندسی، تعمیرات، کالا و به ویژه واحد محیط زیست را تنها عامل پیشرفت در پیاده سازی این دو پروژه دانسته و از پایبندی مجموعه پالایشگاه اول جهت دستیابی به مسئولیتهای اجتماعی در حوزه محیط زیست ابراز خرسندی نمود.

ایشان در خصوص روند پیشرفت پروژه های مذکور اعلام کرد، پیاده سازی طرح ساختمان ضایعات در طی دو فاز پیاده سازی گردید.

مرحله اول این پروژه از نیمه اول سال 97 آغاز و در آذرماه همان سال بنا به دلایل عملیاتی متوقف شده و مرحله دوم با توجه به هدفگذاری صورت گرفته و براساس معیار دستیابی به شاخص پسماند صفر، در پایان سال 1398به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه خرید، نصب و راه اندازی دستگاه توزین با همت و پیگیری واحدهای ذیربط در پالایشگاه اول از ابتدای سال 98 آغاز شده و در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری رسید.

شاهسونی در ادامه گفت: پالایشگاه اول در پیاده سازی و اجرای اهداف زیست محیطی، در تلاش است تا به عنوان مجموعه پیشرو در صنعت پالایش گاز، گامهای اساسی در جهت حفظ و پاسداشت محیط زیست برداشته و به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ذینفعان برون سازمانی متعهد و پایبند باشد.

1


خبر
(چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید