جزییات خبر

در راستای بهبود فضای اداری

طبقه اول ساختمان حراست پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد

طبقه اول ساختمان حراست پالایشگاه سوم  مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۰۸:۵۰

پروژه توسعه ساختمان حراست پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با تکمیل مراحل ساخت طبقه فوقانی ساختمان فعلی در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم افتتاح این پروژه با مدیران ستادی ، مدیر و کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم محمد شفیع مؤذنی ، مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهداف مهم این طرح عنوان داشت: هدف از اجرای این طرح توسعه ساختمان حراست ،ایجاد فضای مناسب محل کار برای همکاران در راستای بهبود فضای اداری و توجه به الزامات پدافند غیر عامل از طریق ایجاد زیرساخت های امنیتی می باشد.

موذنی در ادامه گفت: تمامی کارکنان مجتمع با تلاش و همدلی در مسیر تولید پایدار و رونق اقتصادی کشور گام بر می دارند و خوشبختانه گاز مورد نیاز کشور را تامین می کنند.

در ادامه مراسم سید حمید تقوی مقدم، مدیر این پروژه پیرامون شروع به کار پروژه و مدت زمان ساخت ، نکات فنی و سیستم های مدرن بکار رفته در ساختمان توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان مراسم ، مجموعه طبقات این ساختمان از سوی حاضرین از جمله رئیس حراست مجتمع گاز پارس جنوبی مورد بازدید قرار گرفت . رئیس حراست مجتمع از تلاشهای صورت گرفته در این زمینه از مجموعه مدیریت پالایشگاه سوم تشکر و قدردانی نمود .

گفتنی است: عملیات اجرائی این طرح با مجموع زیربنای 330 متر مربع به مدت 19 ماه به طول انجامید .

1
11

1


خبر
(چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸) ۰۸:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید