جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم تجلیل از بازنشستگان:

پایداری در تولید گاز، مدیون خدمات ارزنده ی کارکنان و بزرگان این مجموعه ی عظیم است

پایداری در تولید گاز، مدیون خدمات ارزنده ی کارکنان و  بزرگان این مجموعه ی عظیم است
(چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸) ۰۸:۵۷

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شکوفایی و درخشش امروز مجتمع گاز پارس جنوبی از برکت تلاش ها و خدمات ارزنده کارکنان و پیشکسوتان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی خلق شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در مراسم تجلیل از بازنشستگان مجتمع عنوان داشت: راز ماندگاری سرمایه انسانی در دوران خدمت، کارها و اقداماتی است که ما از خودمان به جا می گزاریم.

وی ادامه داد: خداوند بزرگ به تعدادی از بندگانش این فرصت را می دهد و یک عرصه خدمتگزاری را در اختیارشان قرار داده که این خدمتگزاری از جنس ماندگاری است.

فرهنگ گفت: افراد بزرگی که امروز ما به احترام این عزیزان مراسم تجلیل برگزار کرده ایم دوران عمر با برکت عرصه ی خدمت خود را در مجموعه های مختلف و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و صنعت گاز کشور سپری کرده اند که تمام ارکان حیاتی این مملکت به آن وابسته هستند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به خدمات بزرگ صنعت گاز کشور در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: با تلاش ها و خدمات شایسته ی متخصصان و کارکنان صنعت گاز کشور اکنون بیش از هزار و 184 شهر و 28 هزار و 986 روستا در کشور گازرسانی شده است.

به گفته ی مهندس فرهنگ،تمامی این عزیزان و بزرگانی که امروز به دوران باشکوه بازنشستگی رسیده اند با عشق خدمت به مردم زندگی کردند و برای عزت و سربلندی کشورشان گام برداشتند .

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان کرد: جا دارد از تمامی تلاش ها و خدمات ارزنده ی این عزیزانی که این شرکت را به جایگاهی رسانده اند که اکنون بیش از 75 درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین می کند تشکر و قدردانی کنیم .

وی گفت: بالاتر از این مهم می خواهم از خانواده ی این عزیزان که به خود را وقف این صنعت کردند و تمام توان خود را در جهت گرداندن چرخ عظیم این صنعت بزرگ بکار گرفتند نیز تشکر نماییم.



خبر
(چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸) ۰۸:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید