جزییات خبر

با قهرمانی تیم مشترک پالایشگاه دوم و هفتم

سومین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

سومین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۳۱

سومین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور چهار تیم از پالایشگاههای مجتمع با قهرمانی تیم مشترک از پالایشگاه دوم و هفتم پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جمشید منصوری رئیس هیئت بسکتبال مجتمع در این باره افزود: دوره سوم لیگ بسکتبال مجتمع با حضور چهار تیم از پالایشگاههای دوم و هفتم به صورت مشترک، تیم ستاد، اول و چهارم به صورت مشترک، ششم و یازدهم نیز به صورت مشترک در این دوره از مسابقات حضور یافتند.


منصوری در ادامه عنوان داشت: تیم مشترک پالایشگاه دوم و هفتم که با حضور مقدر در این دوره از مسابقات توانستند با شکست تمامی حریفان به مقام قهرمانی برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

رئیس هیئت بسکتبال مجتمع در ادامه افزود: سومین دوره از مسابقات لیگ بسکتبال به صورت دوره ای رفت و برگشت انجام و این مسابقات در شش هفته و در محل سالن شهید تندگویان جم و استراحتگاه شیرینو برگزار شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: تیم منتخب ستاد مجتمع توانست به مقام دومی و تیم منتخب پالایشگاه ششم و یازدهم نیز توانستند به مقام سومی دست یابند.

منصوری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران و کارکنانی که در جهت آغاز دوره سوم لیگ تلاش نمودند گفت: امیدواریم در سایه ی همدلی و رقابت سالم بتوانیم در جهت سلامتی و ارتقاء روحیه ی نشاط و شادابی کارکنان، مسابقات خوبی را برگزار نمائیم .

11
11
1
خبر
(دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید