جزییات خبر

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح دو طرح بزرگ در مجتمع گاز پارس جنوبی:

مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر پویایی و نوآوری گام های بسیار مهم و بزرگی برداشته است

مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر پویایی و نوآوری گام های بسیار مهم و بزرگی برداشته است
(دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۵۰

با همت و تلاش تمامی کارکنان و متخصصان داخلی، اکنون شاهد اتفاقات بسیار عظیمی در سطح وزارت نفت بخصوص شرکت ملی گاز و مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم افتتاح دو طرح عظیم در مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: بسیار خوشحالم که در اولین روز از آغاز دهه ی مبارک فجر در خدمت متخخصان جوان و کارکنان و همکاران سابقم در پارس جنوبی هستم و از نزدیک شاهد دستاوردهای بزرگ این عزیزان می باشم.

دکتر ستاری در جمع مدیران و کارکنان مجتمع خاطرنشان کرد: اتقاقاتی که در مجموعه ی بزرگ نفت و گاز بخصوص شرکت معظم مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام می باشد جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: با رویکردی که وزیر محترم نفت و همه ی مجموعه وزارت نفت و بخصوص حوزه ی گاز دارند هر روز شاهد خلق بزرگترین دستاوردها در مجتمع گاز پارس جنوبی می باشیم.

ستاری افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با اعتمادی که به شرکت های دانش بنیان کرده توانسته در مسیر پویایی و نوآوری گام های بسیار مهم و بزرگی بردارد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم با حضور شرکت دانش بنیان در این مجموعه بزرگ مسیرهای سخت و بسیار دشوار را به نحو احسن و بسیار شایسته پشت سر بگذاریم.

در مجتمع گاز پارس جنوبی رویکرد و فرهنگ بسیار نو و جدیدی در حال پیاده سازی است و این مجتمع حاصل بیش از بیست سال تلاش تمامی مدیران و کارکنانی می باشد که در این سالها توانسته اند بی وقفه گام بردارند.

تکنولوژی های متعددی در اینجا دارد مورد استفاده قرار می گیرد که این موارد در ابتدای راه اندازی و نصب خارجی بوده و اکنون این موارد با تلاش و همت شرکت های داخلی به صورت کامل بومی سازی شده است.

اکنون مجموعه ی مجتمع گاز پارس جنوبی با اعتماد کامل به دانش داخلی و شرکت های دانش بنیان این تکنولوژی را مرتفع نموده و هر روز شاهد خلق شگفتی های بزرگ هستیم.



خبر
(دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید