جزییات خبر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

فشارها و تحریم‌ها نویدبخش پیروزی انقلاب اسلامی بر مشکلات است

فشارها و تحریم‌ها نویدبخش پیروزی انقلاب اسلامی بر مشکلات است
(یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸) ۰۹:۵۵

نشست رئیس سازمان بازرسی کل کشور با مدیران منطقه پارس جنوبی به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت الاسلام درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست با مدیران منطقه پارس جنوبی که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن جلسات پالایشگاه اول در عسلویه برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید این مجتمع در جبهه اقتصادی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موارد داشتن یک سند راهبردی در این منطقه عظیم است که در آن برنامه‌ریزی، چالش‌ها و روش‌های گذر از این موارد بیان شده باشد.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین چالش‌های منطقه را مسائل زیست محیطی عنوان کرد و گفت: در این راستا باید برنامه اجرایی و مدونی تعریف و در نهایت اجرا گردد.

درویشیان بهینه سازی و بازیافت انرژی را نیز یکی از مسائل مهم در منطقه پارس جنوبی عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص نیز باید برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

وی با بیان این مطلب گفت: رفع این هدر رفت انرژی علاوه بر حفظ محیط زیست منافع اقتصادی نیز برای کشور در بر خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به تحریم‌های بین‌المللی کشورهای خارجی اشاره داشت و گفت: این فشارها و تحریم‌ها نویدبخش پیروزی انقلاب اسلامی بر مشکلات است.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی گفت: در حوزه اقتصادی نیز اگر به موفقیت‌هایی دست یافتیم، مبتنی بر نگاه به داخل و توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

حجت الاسلام درویشیان افزود: قوه قضاییه و سازمان بازرسی کشور از مدیرانی که در شرایط تحریم جسورانه باعث پیشرفت کشور شوند حمایت می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت تولید گاز در پارس جنوبی و بهره‌مندی اکثریت کشور از این نعمت گفت: فرهنگ استفاده از گاز باید اصلاح و از این نعمت بیشتر در صنایع و پتروشیمی‌ها استفاده گردد، چراکه این موضوع باعث ایجاد ارزش افزوده و رشد اقتصادی کشور خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه تأکید کرد: نواقص پالایشگاه‌های جدید التاسیس باید زودتر تکمیل گردد تا تولید پالایشگاه‌ها به صورت کامل صورت گیرد تا علاوه بر کاهش مخاطرات زیست محیطی منافع اقتصادی کشور نیز تأمین گردد.

وی در پایان رضایتمندی مردم را که سرمایه اجتماعی انقلاب هستند، را یکی از مهم‌ترین اهداف در کشور دانست و با اشاره به اهمیتت این موضوع اظهار داشت: انقلاب اسلامی دوام، اقتدار و امنیتشرا مدیون حمایت مردم است.

گفتنی است؛ در این جلسه علاوه بر مدیرعامل و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، موسوی مدیر منطقه ویژه پارس و مشکین فام مدیرعامل نفت و گاز پارس نیز حضور داشتند.

خبر
(یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸) ۰۹:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید