جزییات خبر

آیین اختتامیه ی سومین دوره ی فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی

آیین اختتامیه ی سومین دوره ی فرآیند ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۰:۳۳

آیین اختامیه ی سومین دوره فرآیند ارزیابی جایزه ی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز در مجتمع گاز پرس جنوبی با حضور اعضای تیم ارزیابان، مدیران ستادی و پالایشگاهی در سالن پالایشگاه اول مجتمع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای آیین اختتامیه محمد رضا مصلائی، رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری عنوان داشت: مدیران و کارکنان مجتمع در فرآیند ارزیابی ما را در مسیر حرکت به سوی تعالی سازمانی پیش بردند و در جلسات پاسخگویی به سوالات تیم ارزیابی همکاری های لازم را انجام دادند.

وی در ادامه گفت: اهتمام و تلاش تیم ارزیابان بسیار ستودنی می باشد که خوشبختانه در این سه روز در سایه تلاش و رهنودهای تیم ارزیابی گام های موثری در مسیر پویایی برداشته خواهد شد.

در ادامه ی آیین اختتامیه، باقری سرگروه تیم اریابان عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در شاخص های مهمی نظیر فروش، بهای تمام شده محصولات تولیدی، فرآورش گاز طبیعی و ... از روند عملکرد مثبت پایدار طی سالیان اخیر برخوردار بوده است.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: نتایج کلیدی جهت سنجش و ارزیابی میزان پیشرفت به سوی محورهای اصلی چشم انداز مجتمع گاز پارس جنوبی به خوبی تعریف شده است.
خبر
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۰:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید