جزییات خبر

در راستای ایجاد انگیزش در مدیران و کارکنان؛

کارگاه آموزشی شخصیت شناسی در بهبود فردی و کشف استعدادها در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی شخصیت شناسی در بهبود فردی و کشف استعدادها در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸) ۱۴:۵۰

به همت واحد آموزش پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی کارگاه آموزشی شخصیت شناسی در بهبود فردی و کشف استعدادها با حضور استاد مجرب روانشناسی آقای دکتر ایزدی در محل سالن جلسات بندر سیراف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد داورپناه؛ رئیس منابع انسانی پالایشگاه اول گفت:کارگاه آموزشی شخصیت شناسی با هدف ایجاد انگیزش در روسا و مسئولین پالایشگاه و کمک به ارتقای دانش آنان، کمک به شناسائی استعدادهای درون سازمانی برای ارتقاء شغلی، مدیریت بهتر کارکنان جهت تاثیرگذاری بیشتر آنها ، افزایش بهره وری و آگاهی از تیپ های شخصیتی یکدیگر و بکاربردن راهکارهای لازم در جهت ارتباطات موثر برگزار شد.

وی در ادامه گفت: با ابزار شخصیت شناسی هر شخص می تواند به تیپ شخصیتی خود که ذاتی و بدون تغییر است رسیده و از بسیاری از مسائل مبهم شخصی در تصمیم گیری ها، روابط فردی و علائق شخصی خود آگاه شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زمانی که شما با شخصیت شناسی آشنا میشوید، انگار یک عینک به شما داده شده است که میتوانید خلاقیت های درونی آدمها را ببینید و از رفتارهایشان در شرایط مختلف باخبر شوید.

داورپناه در ادامه خاطرنشان کرد: در این کارگاه که با استقبال مدیران و روسای واحدهای پالایشگاه اول روبرو شد؛ استاد مجرب این فن با توضیح در مورد علم شخصیت شناسی ضمن ارائه بهترین روشهای رفتاری با انواع شخصیت های فردی در جامعه، خانواده و محل کار در همین راستا با حاضرین به بحث و گفتگو پرداختند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت:روش های شناسایی استعدادها،ایجاد فضای انگیزشی برای رشداستعدادها، مدیریت بهتر تیم های کاری با شناخت بیشتر از ویژگی های رفتاری افراد و توانمندی هایشان، ایجاد فضای انگیزشی برای رشد استعدادها، از مطالب ارائه شده در این کارگاه آموزشی بود.
1
خبر
(سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸) ۱۴:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید