جزییات خبر

با عنوان مهارت افزایی در گفتگوهای حساس با تاکید بر رفتار فردی

ماژول اول مهارتهای ارتباطی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

ماژول اول مهارتهای ارتباطی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸) ۱۰:۰۸

نخستین ماژول پودمان مهارتها ارتباطی مدیران شرکت گاز پارس جنوبی با همت شرکت تجربه شاپرک آبی در مجموعه آموزشی شهید بهشتی جم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این ماژول با عنوان مهارت افزایی در گفتگوهای حساس با تاکید بر رفتار فردی به مباحث مربوط به این حوزه تاکید داشت.

از انجا که، در زمان طرح مسائل بسیار حساس، دیدگاه های متفاوت و هیجانات شدیدی وجود دارد، یک گفتگوی معمول تبدیل به گفتگوی حساس میشود.

به عبارت دیگر هر قدر یک گفتگو حساس تر میشود، توانایی مدیریت موثر آن کاهش می یابد. اجتناب از این گفتگوها و یا عدم مهارت در مدیریت آنها عواقب بسیار ناخوشایندی به دنبال دارد. عدم موفقیت در گفتگوهای حساس، تمامی جنبه های زندگی از جمله مدیریت و پیشرفت پروژها را در معرض خطر قرار می دهد.

به همین منظور دکتر عماد قائنی در روز اول به شناخت موقعیت های حساس برای گفتگو و دقت در فعل و انفعالات شخصی و محیطی در شناخت ان و تاثیر در زندگی روزمره و کاری پرداختند. این کلاس در دو بخش تئوری و فعالیت های عملی برگزار شد.

در روز دوم ماژول، مهارتهای مدیریت و کسب نتیجه از این گونه گفتگوهای حساس به صورت تئوری و عملی ارائه گردید و مدیران تمرین هایی از جنس دیالوگ و گوش دادن با دقت را انجام دادند.
این دو روز آغاز ۴ماژول پودمان مهارتهای ارتباطی بوده است.




خبر
(شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸) ۱۰:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید