جزییات خبر

تحت عنوان تفکر و تحلیگری از مجموعه پودمانهای توسعه شایستگی های مدیران

ماژول سوم پودمان مهارتهای شناختی مدیران در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

ماژول سوم پودمان مهارتهای شناختی مدیران  در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸) ۱۵:۱۴

ماژول سوم پودمان مهارتهای شناختی مدیران تحت عنوان تفکر و تحلیگری از مجموعه پودمانهای توسعه شایستگی های مدیران توسط آموزش ستاد مجتمع پارس جنوبی و به میزبانی مرکز آموزش شهید بهشتی جم در برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این دوره که توسط موسسه آموزشی پژوهشی هیرکان اجرا شده است، در روز اول مباحث مرتبط با تفکر خلاق، اصول، مفاهیم و سایر سرفصل های مرتبط بصورت کارگاهی و با رویکرد (interactive) توسط مربیان و تسهیلگران دوره ارائه و تمارین گروهی اجرا گردید.

روز دوم دوره که بصورت Out door طراحی شده بوده است، مسوولین اجرای دوره و تیم مجری به همراه شرکت کنندگان به محل مورد نظر ( در طبیعت اطراف شهرستان جم) مراجعه نمودند.

اجرای این دوره علاوه بر رقم زدن دوره ایی جذاب و متفاوت برای کلیه شرکت کنندگان، در انتقال مفاهیم خلاقیت ( که در روز اول ارائه و تمرین شده بوده است)توسط تمارین گروهی، بازیهای شبیه سازی شده و حل مسئله جمعی، بصورت عملی و با رویکرد انتقال / تمرین/ بازخورد توسط گروه مجری اجرا شد.

نوع بازی ها و تمارین (interactive) که با تعامل مشترک تسهیلگران و شرکت کنندگان برگزار میشود با استفاده از طبیعت و امکانات و محدودیت های موجود و به منظور متبلور سازی مفاهیم تئوریک و ارتقای خلاقیت به سطح نوآوری برنامه ریزی شده است.


2
3
5
5
2
1
1
خبر
(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸) ۱۵:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید