جزییات خبر

با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

از برترین های نظام پیشنهادهای مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد

از برترین های نظام پیشنهادهای مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد
(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۵۴

دبیر نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری جلسه ای با حضور مدیر عامل ، معاون و مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع با هدف تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادهای مجتمع خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد رضا مصلائی در ابتدای این نشست بیان داشت: جلسه مذکور در راستای ترویج فرهنگ مشارکت و تکریم فکر و اندیشه کارکنان برگزار گردید .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این جلسه از مدیر پالایشگاه برتر ، دبیر برتر ، پیشنهاددهنده برتر ، پیشنهاد برتر ، واحد برتر ستادی ، دبیرخانه برتر تقدیر بعمل آمد .

در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد 5 ساله نظام پیشنهاد ها از سوی دبیر نظام مشارکت ارائه گردید .

محمد رضا مصلائی در گزارش ارائه شده بیان داشت. از ابتدای راه اندازی نظام پیشنهادها تاکنون بیش از 190000 پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهاد های مجتمع گردیده است که تاکنون 75 درصد آنها بررسی شده است .

به گفته ی مصلائی، تعداد 24197 پیشنهاد تصویب و تعداد 11647 پیشنهاد تاکنون اجرا گردیده است .

وی به اهمیت بذر پیشنهاد در راستای ارتقای کیفیت پیشنهادها اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: با توجه به هدفگذاری صورت گرفته اگر چه طی سال جاری رشد 100 درصدی در استفاده از بذر پیشنها داشته ایم لیکن همچنان می بایستی بیش از پیش از این راهکار استفاده نمائیم .

دبیرنظام پیشنهادها در پایان از مدیرعامل محترم بواسطه حمایت بی شائبه از نظام پیشنهادها و از کلیه مدیران و روسای محترم واحدها بواسطه اهتمام و توجه به مقوله پیشنهادات و از کلیه کارکنان بواسطه ارائه پیشنهادها تشکر و قدردانی نمود .


2
2
1
خبر
(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید