جزییات خبر

با هدف محوریت کاهش سوانح و آمادگی حداکثری در بحران ها جهت سازماندهی

کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۳۱

کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با محوریت کاهش سوانح و آمادگی حداکثری در بحران ها جهت سازماندهی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مسئول هماهنگی آموزش پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ویژه مدیران با حضور هیات رئیسه و روسای واحدهای عملیاتی به مدت دو روز در این پالایشگاه خبر داد.

خانم مهندس نواده اعلام داشت : این کارگاه آموزشی با رویکرد سناریو نویسی و با هدف محوریت کاهش سوانح و آمادگی حداکثری در بحران ها جهت سازماندهی در شرایط اضطراری به اجرا رسید.


این مقام مسئول افزود: مدیریت سوانح، تداوم و حفظ فعالیت های بخش های ضروری، تسهیل در مدیریت بحران در شرایط اضطراری، اتخاذ تمهیدات لازم و کسب آمادگی حداکثری جهت کاهش آسیب پذیری تاسیسات راهبردی، نحوه تدوین دستورالعمل های عملیاتی و مدیریت منابع مورد نیاز از جمله موضوعاتی است که در کارگاه آموزشی مذکور مورد بررسی، بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


وی در ادامه عنوان داشت: امیدواریم با ارائه ی آموزش های لازم بتوانیم گام های بلندی را در مسیر تولید پایدار گاز انجام دهیم.

پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخلی و با بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق و شایسته آمادگی لازم را جهت تولید حداکثری گاز در فصل سرد سال را دارد.

1
اصلی
1
1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید