جزییات خبر

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

پایداری و استمرار تولید، در فازهای 2 و 3 مجتمع گاز پارس جنوبی به مرز 100 صد در صد نزدیک شد

پایداری و استمرار تولید، در فازهای 2 و 3 مجتمع گاز پارس جنوبی به مرز 100 صد در صد نزدیک شد
(شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸) ۰۸:۲۶

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پایداری و استمرار تولید گاز در شش ماه نخست سال جاری پالایشگاه دوم با تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان پرتلاش، به مرز 99.90 درصد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین باغبان، سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره عنوان داشت: فازهای 2 و 3 مجتمع در فصول سرد سال با آمادگی کامل در حال حرکت است و اکنون در هفته های گذشته و با ورود موج سرما، با تلاش شبانه روزی کارکنان به تولید بسیار خوبی دست یافته ایم.

باغبان در ادامه خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه پایداری تولید پالایشگاه دوم مجتمع در 6 ماه نخست سال جاری از مرز 99.90 درصد عبور کرده است.

انجام عملیات تعمیرات اساسی یکی از دستاوردهای مهم پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به انجام موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی در سال جاری گفت: انجام عملیات تعمیرات اساسی در این پالایشگاه یکی از دستاوردهای بسیار مهم می باشد که با تلاش شبانه روزی تمام واحدهای عملیاتی با موفقیت کامل طبق برنامه ریزی زمانبندی به پایان رسید.

وی ادامه داد: در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی سال جاری اهداف بازرسی فنی طبق برنامه ریزی دقیق به صورت کامل محقق شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: انجام عملیات مهم تعمیرات اساسی با هماهنگی بسیار خوب و دقیق همکاران تعمیرات اساسی زودتر از زمان برنامه ریزی مصوب شده محقق شد.

تشکیل کارگروه در بخش محیط زیست گامی بزرگ در مسیر حفاظت از محیط پیرامونی منطقه

باغبان در خصوص تشکیل کارگروه محیط زیست پالایشگاه دوم عنوان داشت: در بخش محیط زیست خوشبختانه با تشکیل کارگروهی بسیار با تجربه از کارکنان ، کاهش گازهای فلر را با جدیت هر چه تمام در حال بررسی و انجام داریم و تاکنون نیز به میزان قابل توجه ی کاهش گازهای فلر این پالایشگاه کاهش یافته است.

وی گفت: با انجام پروژه FGR میزان باقیمانده از گازهای فلر در پالایشگاه دوم مجتمع به حداقل ممکن کاهش خواهد رسید .

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش زیست محیطی برنامه های گسترده ی در حال اجرا خواهیم داشت از جمله برنامه های کوتاه مدت ،برنامه های میان مدت و برنامه های بلند مدت 4 ساله میباشد.

وی گفت: به امید خدا و با همت و تلاش کارکنان پالایشگاه دوم مجتمع سعی خواهیم کرد رضایت ذینفعان خود را بخصوص در سازمان محیط زیست در منطقه و شهرستان همجوار را محقق نماییم.

همکاری با شرکت های فن بازار و دانش بنیان در اولویت اصلی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

باغبان با اشاره به تلاش کارکنان پالایشگاه دوم در حوزه توانمند سازی و ساخت قطعات و تجهیزات داخلی عنوان داشت: کارکنان و متخصصان این پالایشگاه با همکاری کارکنان ستاد ابزار دقیق مجتمع توانستند با تکیه بر توان داخلی کارت های AVR را با موفقیت تولید نمایند.

وی در این خصوص ادامه داد: کارت های مذکور تا قبل از این موفقیت بزرگ از شرکت های سازنده خارجی تامین می گردید.


وی ادامه داد: چندین دستگاه آنالیزر نیز با همکاری واحد فن بازار شرکت ملی گاز ایران و مجموعه ی پژوهش مجتمع از طریق ساخت داخل و شرکت های دانش بنیان در حال تحقیق و ساخت داخل می باشد.








مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸) ۰۸:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید