جزییات خبر

با حضور گسترده کارکنان بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در شهرستان عسلویه برگزار گردید

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در شهرستان عسلویه برگزار گردید
(چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸) ۰۹:۱۴

همزمان با ۵ آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین،مراسم گرامیداشت این روز بزرگ با حضور گسترده بسیجیان و کارکنان بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این مراسم سرهنگ مهدی حسن زاده، فرمانده سپاه خاتم الانبیاء ( ص ) ضمن خیرمقدم به تمام بسیجیان گفت: مردم ولایت مدار و با بصیرت، فهمیده و هوشیار شهرستان عسلویه در صیانت و پاسداری از تاسیسات و ثروت عظیم کشور در اتفاقات روزهای اخیر با جان و دل گام برداشتند و آنها لیاقت بیشتر از اینها را دارند.

وی افزود:وحدت شیعه و سنی در این منطقه زبان زد عام و خاص است و تمامی مردم پاک سرشت شهرستان عسلویه در کنار هم در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر میدارند.

سرهنگ حسن زاده در ادامه عنوان داشت: بسیجیان شهرستان عسلویه در ابتدای حوادث وناامنی های اخیر با اولین فراخوانی و با اقتدار برای حفاظت و صیانت از کیان مقدس انقلاب اسلامی داوطلبانه حضور یافتند و بیعتی دوباره با ارمان های انقلاب، امام و شهدا بستند.

در ادامه ی این مراسم که در مصلی نماز جمعه شهر عسلویه برگزار شده بود مهمان ویژه این مراسم سردار نورالهی به سخنرانی پرداخت.

سردار نورالهی در ابتدای سخنانش خاطرنشان کرد: امروز پس از 40 سال بسیج به تنه ی تناور و پر ثمری تبدیل شده است و اکنون شکوفه های آن به بهاری زیبا تبدیل شده است.

وی یاد اور شد: مردم با درایت شهرستان عسلویه، اهم از شیعه و سنی حلقه ی وحدت و همدلی را به خوبی در این سرزمین به وجو آوردند.

سردار اسلام در این اجتماع باشکوه گفت: من به عنوان یک رزمنده دیروز و بعنوان یک معلم امروز بر خود می بالم که امروز میهمان مردمانی هستم که شجاعتشان و غیرتشان زبانزد است و همیشه در صحنه های مهم و سرنوشت ساز این کشور حضور داشته اند.

به گفته ی سردار نورالهی، ایران کشوری بزرگ با اقوام و مذاهب و ویژگی و فرهنگ های متفاوت، ولی ملتی متحد ، منسجم و اقتدار ملی آن در ضلع وحدت و یکپارچگی قرار دارد.

سردار نورالهی عنوان داشت: شجره طیبه بسیج جریان تاثیرگذار در انقلاب اسلامی و جهان اسلام است و به برکت همین تفکر و با ایمان و خلوص نیت بسیجیان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی، بسیج جهانی را ایجاد خواهند کرد.

اصلی
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1


1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸) ۰۹:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید