جزییات خبر

سرپرست حمل و نقل پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

نقش بسیار موثر واحد حمل و نقل پالایشگاه دهم در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری

نقش بسیار موثر واحد حمل و نقل پالایشگاه دهم در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری
(یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۲۹

سرپرست حمل و نقل پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان پرتلاش واحد حمل و نقل فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار تعیین کننده ی در انجام عملیات تعمیرات اساسی طبق برنامه ی زمانبندی شده ایفا نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ضرغام غلامپور، سرپرست حمل و نقل پالایشگاه دهم مجتمع در این باره عنوان کرد: همواره نیروهای پرتلاش واحد حمل و نقل با آمادگی کامل و گذراندن آموزش های فنی و تخصصی لازم، نقشی بسیار تعیین کننده در تعمیرات اساسی سال جاری داشتند.

غلامپور در ادامه عنوان داشت: این واحد با انجام خدماتی از قبیل تامین ماشین آلات سنگین و سبک از جمله بوم تراک، لیفتراک، انواع کرین ها در تناژهای (25،50،120،360 ) ، وکیوم، بابکت، بیل بکو و کفی تریلی همچنین چندین دستگاه خودروی تویوتای هایلوکس دوشادوش دیگر واحدهای عملیاتی ، پالایشگاه دهم را در جهت تولید پایدار گاز در فصل سرد سال آماده نمود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: راهبران خودروهای سبک و ماشین الات سنگین در دو شیفت 12 ساعته با روحیه جهادی در امر خدمات رسانی فعالیت داشته اند که تعدادی از این ماشین آلات از ستاد مجتمع تامین و تعدادی دیگر نیز توسط پیمانکار برون سپاری پالایشگاه دهم محقق شده است.

غلامپور در ادامه به ماشین الات واحد آتش نشانی این پالایشگاه نیز اشاره نمود و افزود: در حال حاضر 5 دستگاه خودرو آتش نشانی با آمادگی کامل در جهت خدمات دهی بسیار مطلوب در اختیار واحد آتش نشانی می باشد .

وی به آموزش رانندگان خودروهای سبک و سنگین نیز اشاره کرد و عنوان داشت: رانندگان خودروهای سبک و سنگین به مدت 260 ساعت دوره های آموزشی از جمله رانندگی تدافعی را گذرانده و در حال حاضر نیز بخشی از آموزشهای فنی توسط اساتید مطرح و مجرب کشوری جهت بالابردن اطلاعات فنی و تخصصی این عزیزان در حال برگذاری می باشد.

ضرغام غلامپور، سرپرست حمل و نقل پالایشگاه دهم مجتمع در پایان از همکاری صمیمانه مدیریت عملیات مجتمع همچنین ریاست محترم حمل ونقل ستاد مجتمع و تمامی کارکنان پرتلاش حمل و نقل و تعمیرات در سایر پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی به لحاظ همکاری لازم با واحد حمل ونقل پالایشگاه دهم کمال قدر دانی را نمود .







مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید