جزییات خبر

در دیدار مشاور فرهنگی وزیر نفت با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از قلب های تپنده کشور در حوزه ی انرژی و اقتصاد می باشد

مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از قلب های تپنده کشور در حوزه ی انرژی و اقتصاد می باشد
(شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸) ۰۹:۱۲

دکتر مجیدی مشاور فرهنگی مقام عالی وزارت نفت و رئیس دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، ( چهارشنبه 22 آبان ماه) با مهندس فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدارکرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ دکتر مجیدی، مشاور فرهنگی مقام عالی وزارت نفت و رئیس دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، در دیدار با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: زحمات و خدمات ارزنده ی شما مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام حوزه ها بسیار ستودنی می باشد.


دکتر مجیدی در این نشست با اشاره به تحولات فرهنگی و دینی در وزارت نفت ادامه داد: تحولاتی که وزیر نفت در حوزه دینی و اخلاقی و بویژه مساعل فرهنگی سازمانی انجام داده است بسیار مهم بوده و خوشبختانه در این مسیر گام های مهمی برداشته شده است.

وی ادامه داد: اکنون انجام کارهای فرهنگی در تمامی پالایشگاه ها و شهرک های مسکونی در اولویت اول قرار دارد و روحانیون مستقر با برنامه ریزی دقیق و منسجم باید این مهم را پیگیری نمایند.


مجیدی ادامه داد: اکنون مجموعه گاز از مدیران خوشفکر و با استعداد و منسجم بهره می برد و همیشه از برترین های مجموعه ی وزارت نفت می باشند و مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از قلب های تپنده کشور در حوزه ی انرژی و اقتصاد می باشد.

در ادامه ی این نشست مهندس فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی پیشاپیش فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفته و خاطرنشان کرد: نگاه به مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی در حوزه ی فرهنگی و دینی باید نگاهی کاملا متفاوت باشد.


فرهنگ ادامه داد: کارهای فرهنگی بسیار مهم و حیاتی در مجتمع گاز پارس جنوبی بر عهده داریم و تلاش می نماییم با ایجاد محیط آرام و بانشاط ، کارکنان پرتلاش بتوانند تمام توان خود را در اختیار چرخه ی صنعت قرار دهندو موجبات شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم آورند.


مهندس فرهنگ در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تغییر و تحولات جدیدی را در ستاد اقامه ی نماز مجتمع ایجاد نمائیم و مسائل دینی و فرهنگی در این مجتمع عظیم گازی کشور افزایش و رونق ببخشیم.

1
1
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸) ۰۹:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید