جزییات خبر

دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی:

اجرای بیش از 1500 پیشنهاد در شش ماهه نخست سال 98 در مجتمع گاز پارس جنوبی

اجرای بیش از 1500 پیشنهاد در شش ماهه نخست سال 98 در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸) ۰۸:۱۲

دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع از اجرای بیش از 1500 فقره پیشنهاد از پیشنهادهای کارکنان ، در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمدرضا مصلائی بیان داشت : کارکنان (رسمی و غیررسمی )مجتمع گاز پارس جنوبی در شش ماهه نخست سال 98 ، بیش از 19000 پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهادها نموده اند.

وی ادامه داد: به نحوی که در هر 14 دقیقه یک پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای مجتمع ثبت گردیده که نسبت به شش ماهه سال گذشته رشدی معادل 36 درصد داشته است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: پس از بررسی پیشنهادها در شوراهای همیاری و مشارکت کارکنان و دبیرخانه های فرعی پالایشگاهها تعداد 4158 پیشنهاد تصویب که از این تعداد تاکنون 1579 پیشنهاد اجرا گردیده است.

وی ثبت این تعداد پیشنهاد را نمودی از رویکرد بهبود مستمر, خلاقیت و نوآوری و تفکر مدیریت مشارکتی دانست که نتیجه همه این موارد ارتقاى بهره ورى را در سازمان به ارمغان می آورد.

مصلائی سرانه پیشنهاد در شش ماهه نخست سال را 3/8 پیشنهاد بر نفر اعلام نمود که ضمن تحقق هدف شش ماهه , نسبت به شش ماهه سال گذشته رشدی معادل 30% داشته و همچنین نرخ مشارکت جویی کارکنان را 63% اعلام نمود.

دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به مشارکت نیروهای پیمانکاری در ارائه پیشنهاد اشاره نمود و بیان داشت: خوشبختانه با هدفگذاری و فعالیتهای انجام شده تعداد 11540 فقره از پیشنهادهای دریافت شده مربوط به همکاران بخش پیمانکاری مجتمع می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای چندین پیشنهاد کمی در مجتمع صرفه اقتصادی قابل توجهی صورت گرفته است.

دبیر نظام مشارکت مجتمع به توسعه بکارگیری بذر پیشنهاد جهت هدایت ذهن های کارکنان به سمت حل مسائل مجتمع پرداخت و گفت: در شش ماهه نخست امسال 46 فقره بذر توسط شورای مشارکت پالایشگاهها و دبیرخانه های فرعی ارائه شد که نسبت به مشابه سال گذشته (21 فقره بذر پیشنهاد) شاهد رشدی 100 درصدی در این زمینه هستیم.

وی در ادامه گفت از آنجایی که نظام پیشنهادها یک سیستم تفکر فراگیر است و شایسته است که پیشنهادهای ارائه شده توسط همکاران در جهت کمک به تحقق اهداف مجتمع باشد امیدواریم بتوانیم در سال 1398 با نهادینه سازی رویکرد شور و مشورت و با بهره گیری از خلاقیت کلیه کارکنان و با تحقق اهداف شاخصهای نظام پیشنهادها موجبات تعالی نظام پیشنهادها را بیش از پیش فراهم آوریم .

مصلائی در پایان از مشارکت کلیه همکاران و حمایت بی شائبه مدیران و مسئولین شرکت در نهادینه سازی فرهنگ مشارکت جوئی تشکر و قدردانی نمودند .


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸) ۰۸:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید