جزییات خبر

با انجام بیش از دو هزار و200 مجوز کار تعمیراتی

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۰۷:۴۰

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی این پالایشگاه با برنامه‌ریزی491 مورد درخواست تعمیراتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اکبر غلامی در این باره اظهار داشت: عملیات تعمیرات اساسی در سال جاری با انجام 101 مورد OPP ودر مجموع 592 مورد تعمیراتی، پس از 11روز تلاش شبانه‌روزی در مجموع با 24095 نفر ساعت عملیاتی و 1000نفر ساعت در واحدهای ایمنی و آتش نشانی ,2200 مجوز کار, 260 کار گرم با شعله باز , 1923 مجوز کار گرم ,200 مورد کار در فضای بسته خوشبختانه به حول و قوه الهی و با همت و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران پالایشگاه اول و بدون هیچ گونه حادثه خبر داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی امسال با همت و تلاش کارکنان و متخصصان با سه هدف به صفر رسانیدن حادثه و به صفر رسانیدن انتشار گازهای اسیدی در زمان راه اندازی و تکمیل با کیفیت و اثر بخش موارد و دستورکارهای تعمیراتی برنامه ریزی شده بود که در بازه‌ی زمانی 11 روز ،یک زودتر از زمان برنامه زمانبندی شده، با موفقیت به پایان رسید.

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی از تاریخ دوم آبانماه آغاز و با توقف 11 روزه در تاریخ 12 آبانماه نیز به پایان رسید افزود:40 تجهیز که از قبل جهت بازرسی آنها برنامه ریزی شده بود مورد بازبینی و بررسی و در نهایت تعمیرپیشگیرانه قرار گرفت .

غلامی در ادامه خاطرنشان کرد :با وجود تمامی مشکلات، متخصصین این پالایشگاه را بر آن داشت تا با وجود همه پیچیدگی های موجود ,تعمیرات پیشگیرانه سه ساله کمپرسورهای تبرید و صادرات ,تست کابل ها و کلیدهای فشار قوی و همچنین بروزرسانی و تعمیر کارت های سیستم کنترل را با موفقیت به سرانجام مطلوب رسانده و در مدار تولید قرار دهند .

وی ادامه داد: از جمله اهداف مهم این پالایشگاه جلوگیری از آلودگی محیط زیست بوده که در همین راستا با برنامه ریزی دقیق و مدون تعمیرات اساسی واحدهای بازیافت گوگرد بطور کامل و با کیفیت بالا برای اولین بار ئر مجتمع گاز پارس جنوبی قبل از اتمام و راه اندازی واحدهای شیرین سازی باتمام رسید و با محقق شدن این مهم از انتشار گازهای اسیدی جلوگیری بعمل آمد.

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول در پایان گفت:برخود لازم می دانم از زحمات تمامی کارکنان واحدهای تعمیرات ، بهره برداری، ایمنی و آتش نشانی ، مهندسی،بازرسی فنی، مجموع واحدهای پشتیبانی و حراست و همچنین خانواده های محترم ایشان که با حمایت های خود در انجام این مهم نقش شایانی داشتند ،تشکر و قدردانی نماییم.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۰۷:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید