جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار صنعت گاز کشور آماده انجام هر گونه خدمت گزاری است

مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار صنعت گاز کشور آماده انجام هر گونه خدمت گزاری است
(دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۵۰

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع هیئت مدیره و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون یکی از زیر مجموعه های مهم شرکت ملی گاز ایران است و با تلاش و پشتکار این جایگاه را حفظ خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان ولا مقام رجایی و باهنر را گرامی داشت و فرا رسیدن ماه محرم، را تسلیت و تعزیت گفت و عنوان داشت: متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر عزت و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر خواهند داشت.

مهندس فرهنگ در ادامه عنوان داشت: با افتخار می گوییم شرکت ملی گاز ایران بسیار رفیع و بزرگ است و مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی مجموعه های مهم و حیاتی صنعت گاز کشور آماده انجام هرگونه خدمت رسانی می باشد.
وی با اشاره به پایان روزهای توسعه ی میدان گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: میدان گازی پارس جنوبی به روزهای پایانی توسعه در حال نزدیک شدن است و این مهم در سال آینده با بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی محقق خواهد شد.

فرهنگ ادامه داد: در پایان سال جاری نیز با تحویل گیری کامل فازهای 13 و 22و 24 سهم تولید مجتمع گاز پارس جنوبی رو به افزایش خواهد رفت .

این مقام مسئول با اشاره به توسعه و رشد چشمگیر مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته عنوان داشت: این توسعه در سال گذشته آنقدر شتابان برای مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده است که تبلور این دستاوردها تحویل گرفتن کامل فازهای 19 و 17,18 و 20,21 و همچنین واحد تولید بودارکننده گاز بعنوان واحدی تولیدی که وابستگی خرید خارج به این ماده را متوقف کرده است می باشد.

به گفته ی مهندس فرهنگ، این مسیر توسعه و رشد شتابان در شرایط خاص نیازمند تصمیمات مهم و پر ریسک و جدی در هییت مدیره بوده که در سایه همدلی و همسویی محقق شد هاست.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه عنوان داشت: مجموعه ی عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار مهم می باشد و در حال حاضر سهم انرژی 73 درصدی نیاز کشور را به خود اختصاص داد و امیدواریم این مجموعه بزرگ گازی کشور تمام توان خود را در مسیر پیشرفت و تولید پایدار گاز به کار خواهد گرفت.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید