جزییات خبر

با فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین علیه السلام

ویژه برنامه های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه محرم تشریح شد

ویژه برنامه های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه محرم تشریح شد
(شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۴۹

رئیس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین علیه السلام به تشریح اهم برنامه های فرهنگی ویژه این ایام معنوی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی، رئیس روابط عمومی مجتمع با اشاره به آغاز ماه محرم و برپایی مراسمات عزاداری امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش گفت: سومین امام شعیان در قیام ماندگار عاشورا، مظلومانه به شهادت رسید تا معارف دین مبین اسلام زنده و پایدار بماند.


وی در ادامه عنوان داشت: ویژه برنامه های محوری ماه محرم در مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی اجرایی خواهد شد.


نوروزی با اشاره به برگزاری تجمع عظیم عاشورائیان در مجتمع خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های مجتمع در ایام دهه ی محرم، برگزاری تجمع عظیم عاشورائیان در ستاد و پالایشگاه نهم خواهد بود که با حضور هیئت های عزاداری حسینی به همراه مراسم سینه زنی سنتی ( بوشهری ) و با نوای سنج و دمام زنی و مداحان اهل بیت علیه السلام برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول افزود: دعوت از مبلغان دینی و مداحان جهت حضور در تمامی پالایشگاه ها و کمپ های مسکونی مجتمع در دهه محرم، از دیگر برنامه های ایام سوگواری سید وسالار شهیدان می باشد.


رئیس روابط عمومی مجتمع در ادامه گفت: عشق به سیدالشهدا علیه السلام و عزاداری برای آن حضرت توفیق بزرگی است که اگر همراه با اندیشه، تفکر و آگاهی باشد می تواند منشا اثر و تحول شود.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا در نمازخانه های ساختمان ستاد و پالایشگاه های مجتمع با حضور کارکنان مجتمع و مداحان اهل بیت در دهه ی محرم برگزار می گردد.


نوروزی ماه محرم را یکی از ماه های بزرگ خدا عنوان کرد و افزود: عاشقان و شیفتگان امام حسین علیه السلام در مجتمع گاز پارس جنوبی در شب های دهه اول محرم، با حضور در نمازخانه های استراحتگاه شیرینو، بیدخون، خلیج فارس و زاگرس با عزاداری و سوگواری، ارادت خود را به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین نشان خواهند داد.

وی در پایان گفت: نهضت عظیم حسینی و حادثه کربلا دارای ابعاد مختلفی است که هر بخشی از آن می تواند برای ما درس آموز و الهام بخش باشد.

لازم بذکر است، حجت السلام قدیمی نژاد، حجت السلام پهلوان دوست و سرکار خانم سید عزیزی "ویژه بانوان " در این ایام دهه ی محرم به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی خواهند پرداخت.



مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید