جزییات خبر

دومین رزمایش واکنش در شرایط اضطراری سطح ERC در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

دومین رزمایش واکنش در شرایط اضطراری  سطح ERC در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۴۱

دومین رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در روز سه شنبه ( 22 مرداد ماه ) در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جواد احمدی، رئیس ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: در این رزمایش سناریو آتش سوزی و برق گرفتگی در ایستگاه توزیع برق (SS1) با مشارکت واحدهای عملیاتی اعم از ایمنی و آتش نشانی، بهره برداری، حراست و کلینیک پالایشگاه دوم تهیه ، شبیه سازی و با موفقیت برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف مهم این رزمایش عنوان داشت: هدف از برگزاری این رزمایش، ارزیابی عملکرد اعضای هسته و تیم واکنش در شرایط اضطراری، ایجاد آمادگی بیشتر برای مقابله با بحران ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت پالایشگاه در خصوص مقابله با بحران عنوان نمود.

همچنین در پایان این مانور مدیر پالایشگاه و اعضای هسته ی واکنش در شرایط اضطراری از موقعیت رویداد بازدید نموده و ضمن تقدیر از اعضای تیم واکنش ERT، در خصوص روند بازسازی خرابی ها ی احتمالی و برگشت پذیری سازمان در این قبیل حوادث نکات ارزشمندی ارائه نمود.

مطابق برنامه ریزی جلسه ی ارزیابی مانور نیز در همان روز با حضور نمایندگان کلیه ی واحدهای مرتبط برگزار و ضمن برسی نقاط قوت و قابل بهبود پالایشگاه، برخی پیشنهادات بهبود نیز ارائه و ثبت گردید.

1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید