جزییات خبر

همسو با ارتقاء سطح کیفی تجهیزات ایمنی برق

تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی کارکنان واحد تعمیرات برق در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نصب گردید

تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی کارکنان واحد تعمیرات برق در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نصب گردید
(دوشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۸:۲۴

تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی کارکنان واحد تعمیرات برق در تمامی ایستگاههای برق پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت نصب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمدرضا زندیه، سرپرست تعمیرات برق پالایشگاه سوم در این باره عنوان کرد: واحد تعمیرات برق پالایشگاه سوم به جهت ارتقای سطح کیفی تجهیزات ایمنی برق موجود در پست های برق واحد تعمیرات برق پالایشگاه و در راستای اجرای دستورالعمل های پدافند غیرعامل و مدیریت دارایی های فیزیکی مجتمع گاز پارس جنوبی، اقدام به خرید ونصب تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی پرسنل در کلیه ایستگاههای برق پالایشگاه سوم نمود.

وی در ادامه عنوان داشت: در راستای اجرای دستورالعمل های پدافند غیرعامل و مدیریت دارایی های فیزیکی و با توجه به لزوم تجهیز ایستگاههای برق پالایشگاه به وسایل ایمنی و حفاظتی، واحد تعمیرات برقپالایشگاه سوم اقدام به تهیه و نصب تعدادی تابلوی وسایل حفاظتی و ایمنی پرسنل در کلیه ایستگاههای برق کرد.

سرپرست تعمیرات برق پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: تعداد 12 عدد تابلو حفاظت و ایمنی پرسنل در کلیه ایستگاههای برق پالایشگاه سوم نصب شده که هر پکیج تجهیزات حفاظتی و ایمنی متشکل از دستکش و کفش عایق، آشکارساز برقدار بودن تجهیزات فشارقوی، چهارپایه عایق، قیچی عایق کابل بری، تجهیزات احیای مصدومین برق گرفتگی می باشد که در شرائط اضطراری و زمانهای مورد نیاز در دسترس پرسنل مربوطه قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: آموزش های لازم جهت استفاده صحیح و به موقع پرسنل از این تجهیزات نیز پس از نصب و جانمایی پکیجهای حفاظتی و ایمنی در نقاط مورد نیاز، به کلیه نفرات مرتبط ارائه گردید.

1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۸:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید