جزییات خبر

رئیس ایمنی وآتش نشانی شرکت ملی گاز ایران

دستاوردهای این ارزیابی مهم نشان دهنده مسئولیت پذیری و پشتیبانی مناسب در مجتمع گاز پارس جنوبی است

دستاوردهای این ارزیابی مهم نشان دهنده مسئولیت پذیری و پشتیبانی مناسب در مجتمع گاز پارس جنوبی است
(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۷:۵۵

رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اولین ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان شرکت ملی گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی به بهترین شکل و با همکاری کامل با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در آیین اختتامیه ی اولین ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی، علیرضا شکوهیان، رئیس ایمنی وآتش نشانی شرکت ملی گاز ایران به تشریح ارزیابی صورت گرفته از آتش نشانان و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: فعالیت صورت گرفته در مجتمع گاز پارس جنوبی به بهترین شکل و با همکاری کامل انجام شد.

وی افزود: این ارزیابی دستاوردهای بسیاری داشت که نشان دهنده مسئولیت پذیری و پشتیبانی مناسب در پارس جنوبی است.

مهندس شکوهیان گفت: نقاط بهبود نیز مشاهده شد که به نظر می رسد، تعدادی از پالایشگاه ها بسیار آماده تر از برخی پالایشگاه ها بودند که نیاز به ایجاد یک تعادل در تمام پالایشگاه هاست.

وی در ادامه تأکید کرد: نتایج ارزیابی صورت گرفته از آتش نشانان در اختیار پالایشگاه ها قرار می گیرد که باید مدیران پالایشگاه ها و رؤسای HSE با توجه به این نتایج برنامه ریزی و ریشه یابی لازم برای بهبود فرآیندها را انجام دهند.

رئیس ایمنی و آتش نشانی ملی گاز ایران با بیان اینکه زیرساخت پارس جنوبی در این زمینه مناسب است، گفت: در این زمینه نیز باید شرایط بهتری فراهم شود.

علیرضا شکوهیان، رئیس ایمنی وآتش نشانی شرکت ملی گاز ایران در پایان از مدیرعامل ، مدیران پالایشگاه ها و مدیران HSE مجتمع که در جهت انجام اولین ارزیابی آمادگی جسمانی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران گام های موثری را برداشتند تقدیر و تشکر بعمل نمود.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۷:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید