جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

آتش نشان ها با تمام وجود خود در اختیار سازمان هستند

آتش نشان ها با تمام وجود خود در اختیار سازمان هستند
(شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۵۷

افرادی که در زمان حادثه با شجاعت برای مقابله با خطر جلو می روند، افراد دریادلی هستند که عازم دل خطر می شوند و برای کمک و جلوگیری از آسیب به آتش می زنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ با بیان اینکه حوادث همواره در کمین است، گفت: مدیریت حوادث در پیش، حین و پس از حادثه متفاوت است.

وی افزود: آنچه که پیش از حادثه است، مانند ارائه گزارش موارد نا ایمن است، که امیدوارم به یک فرهنگ فراگیر در مجتمع تبدیل شده باشد.

وی با بیان اینکه انجام مانورها و ایجاد آمادگی قبل از اتفاقات از دیگر موارد برای پیشگیری حوادث است، اظهار امیدواری کرد: همه این فعالیت ها باید باعث شود که خدای نکرده در صورت بروز اتفاقات در حین حادثه آمادگی لازم وجود داشته باشد.

وی در ادامه با ذکر چند نکته ایمنی در حین حادثه اظهار داشت: افرادی که در زمان حادثه با شجاعت برای مقابله با خطر جلو می روند، افراد دریادلی هستند که عازم دل خطر می شوند و برای کمک و جلوگیری از آسیب به آتش می زنند.

فرهنگ افزود: این افراد آتش نشان ها و امدادگرهایی هستند که با دل خود در اختیا سازمان هستند و اگر دلداده با کار نباشند اصلا سراغ این چنین شغلی نمی رفتند.

وی تأکید کرد: در کنار این عشق به کار باید آموزش های لازم صورت گیرد و آمادگی بدنی افراد نیز بالا باشد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید