جزییات خبر

با مشارکت انجمن حافظ شهرستان عسلویه

برگزاری چهارمین نشست شعرخوانی مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری چهارمین نشست شعرخوانی مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) ۱۳:۳۳

چهارمین نشست هفتگی انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی، طبق روال سه هفته‌ی گذشته، دوشنبه‌ شب از ساعت ۹ الی ۱۱ شب در سالن سینمای خوابگاه شیرینو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ نشست هفتگی انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی با استقبال کارکنان و به صورت مشترک با حضور تعدادی از اعضای انجمن حافظ شهرستان عسلویه برگزار شد- مطابق عهد پیشین به خوانش و بررسی داستان نخست از دفتر اول مثنوی معنوی اختصاص داشت.

در ابتدای این نشست ادبی یکی از اعضای انجمن، خلاصه‌ای از کلیت داستان را بیان نمود و پس از ایراد نکاتی تکمیلی از سوی برخی از حاضران، شرکت‌کنندگان به خوانش مشارکتی ابیات مثنوی ،که با گریزهایی به ماجرای دلداگی مولانا با شمس و حسام‌الدین نیز همراه بود- پرداختند.

در انتها هریک از حاضران برداشت‌های متفاوت خود از شخصیت‌های نمادین داستان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از ظن خود یار مولانا شدند.

پایان‌بخش این نشست ادبی نیز شعرخوانی حاضران بود که شرکت‌کنندگان اشعاری از خود و دیگر شاعران را قرائت کردند.

آقایان امانی، جمعه‌پور، خدری، اسفندیاری، ناصری، ابراهیمی، حق‌شناس، عامل، مظاهری، کازرونی، رزمخواه، یاری، پارسا، رضی، پاک‌نیت، و خانم‌ها جهان‌جو و سلمان‌زاده شرکت‌کنندگان در چهارمین نشست هفتگی انجمن ادبی پارس جنوبی بودند.

این نشست‌های ادبی، هر هفته دوشنبه‌شب‌ها از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰ در سالن سینمای خوابگاه شیرینو برگزار شده و ورود برای عموم همکاران آزاد است.

لازم به توضیح است برگزاری چنین نشست‌های ادبی از سلسله اقدامات برنامه‌ریزی‌ شده انجمن ادبی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای دستیابی به اهداف ذیل می‌باشد:

ضمن اینکه هم‌اکنون انجمن ادبی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی درای 76 عضو مشتمل بر کارکنان رسمی، قراردادمستقیم و پیمانکاری خود می‌باشد.

الف) بالا بردن سطح درک عمومی از ادبیات و ایجاد و تقویت علاقه‌مندی در بین کارکنان مجتمع.
ب) برگزاری برنامه‌ها و مراسمات ادبی در پالایشگاه‌ها و استراحتگاه‌ها.
پ) شناسایی استعدادهای ادبی کارکنان در زمینه شعر و داستان و کمک به رشد این استعدادها
ت) برقراری ارتباط و تعامل با دیگر انجمنهای ادبی فعال در منطقه از طریق برگزاری برنامه‌های مشترک
ث) حمایت از چاپ آثار ادبی مکتوب پرسنل و خانواده‌های ایشان


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) ۱۳:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید