جزییات خبر

برگزاری مراسم میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه اسلام در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مراسم میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه اسلام در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۳۶

مراسم میلاد امام رضا علیه السلام در نمازخانه ی ساختمان ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم ولادت با سعادت حضرت امام رضاعلیه السلام در نمازخانه پالایشگاه های مجتمع و ساختمان ستاد مجتمع با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار گردید.

حجت السلام ورزنده پور، امام جماعت ساختمان ستاد در مراسم ولادت باسعادت این امام همام که در محل نمازخانه ی ستاد با حضور مدیران و کارکنان برگزار شد گفت: باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری آن امام همام، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راه تعالی و تحقق اهداف میهن اسلامی گام برداریم.

وی با برشمردن فضایل اخلاقی امام رضا(ع)، مهم‌ترین ویژگی امام رضا(ع) را مهربانی، اخلاق و عزت‌مداری ایشان برشمرد و سپس نمونه‌هایی از روایات قرآنی و احادیث ائمه معصوم در زمینه رأفت و بزرگ‌منشی و عزت‌مداری ایشان بیان کرد.

حجت السلام ورزنده پور در ادامه عنوان افزود: در برابر معصومین به‌ویژه امام رضا(ع) سه وظیفه داریم، نخستین وظیفه معرفت و شناخت است، هرچه معرفت و شناخت به او افزایش پیدا کند وظیفه خود را بهتر می‌دانیم. وظیفه دوم به امام رضا(ع) مودت یعنی دوستی بدون قید و شرط و دوستی بی‌ریاست. هرچه معرفت بیشتر شد، مودت بیشتر خواهد شد و آخرین وظیفه به تمام معصومین اطاعت است.

وی ادامه داد: اگر اطاعت افزایش یابد، موجب افزایش مودت می‌شود و اگر مودت افزایش یابد، اطاعت بدون چون و چرا و بدون کم و کاست را می‌پذیریم.

از دیگر مراسم برگزاری جشن ولادت امام رضا علیه السلام، در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با سخنرانی حجت‌الاسلام توانا و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار گردید.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید