جزییات خبر

برگزاری نخستین نشست‌ انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری نخستین نشست‌ انجمن ادبی  مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۴۱

نخستین نشست انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور کارکنان علاقمند حوزه ی ادبیات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی، که به همت واحد روابط عمومی و تعدادی از همکاران دوستدار ادبیات در زمستان گذشته فعالیت خود را با برگزاری شب‌شعر روز مادر و کارگاه آموزشی سرایش شعر آغاز کرد.


در این نشست ادبی که از ساعت ۲۱ الی ۲۳ و با حضور تعدادی از اعضای اقماری‌کار انجمن تازه‌ تأسیس ادبی مجتمع ساکن در خوابگاه‌های شیرینو و خلیج‌فارس در سالن سینمای استراحتگاه شیرینو برگزار شد،

پس از معرفی مختصر اعضای حاضر و سوابق ادبی، جمعه‌پور، دبیر انجمن، گزارشی از فعالیت‌های انجمن در سال گذشته و برنامه‌های ارائه‌شده برای سال جاری -از جمله دوره ۲ روزه آموزش مبانی داستان‌نویسی با تدریس استاد احمد آرام آغاز و رایزنی‌ها برای برگزاری نخستین جشنواره ادبی شعر و داستان شرکت مجتمع گـاز پارس جنوبی را ارائه داد.

سپس حاضران درباره نحوه اداره و موضوعیت نشست‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداخته و در انتها نیز اعضای حاضر اشعاری از خود و دیگر شاعران قرائت نمودند.

همچنین طبق قرار معین، دومین نشست هفتگی انجمن ادبی با حضور تنی چند از همکاران در سالن سینمای کمپ مسکونی شیرینو برگزار و پس از مباحث ادبی صورت‌گرفته، حاضران به شعرخوانی پرداختند. اداره دومین نشست شبانه انجمن را حمزه زارعی به عهده داشت.

انجمن ادبی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی هم اکنون 76 عضو دارد که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال فعالیت در حوزه ادب و ادبیات می‌باشند.

آقایان جمعه‌پور، زارعی، خدری، کازرونی، فقیه، علیزاده، نجفی، احمدی‌پور، آل‌غفوری، مظاهری، بشردوست و خانم‌ها قربانی، چوپانی، جهان‌جو و سلمان‌زاده، اعضای حاضر در نخستین نشست‌های شعرخوانی انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی بودند.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید