جزییات خبر

با شعار "فشارخون خود را بدانیم و اقدام کنیم"

اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون وزارت بهداشت و درمان در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون وزارت بهداشت و درمان در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۲۵

پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز همگام با کل کشور با شعار "فشارخون خود را بدانیم و اقدام کنیم." به مدت 2 روز در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون وزارت بهداشت و درمان کشور شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در راستای اهتمام به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون وزارت بهداشت و درمان کشور که از مورخه 27 اردیبهشت الی 15 تیر اعلام گردیده است، پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز همگام با سازمانها و نهادهای دولتی و مردمی با شعار "فشارخون خود را بدانیم و اقدام کنیم." با استقبال از این طرح، پذیرای حضور دو روزه نمایندگان پایگاه سنجش فشار خون وزارت بهداشت و درمان کشور گردید.

علی یونسی،مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه سوم در این زمینه تشریح کرد: به منظور شرکت در این طرح و در راستای ارتقاء ارتباط و تعامل اثربخش با نهادهای کشوری متولی بهداشت، طبق هماهنگی انجام شده با مرکز بهداشت عسلویه، پایگاه سنجش فشار خون با حضور نمایندگان این مرکز در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخه 10 و 11 تیرماه در پالایشگاه سوم دایر گردید.

وی در ادامه افزود: در مدت دو روز تعیین شده ایستگاه سنجش فشار خون در پالایشگاه سوم، در ورودی ساختمان عملیات، به صورت ثابت استقرار یافت ولی روز دوم یک اکیپ سنجش فشار خون به صورت گردشی در اماکن و دیگر ساختمانهای پالایشگاه حاضر شده و تست فشار خون از همکاران عملیاتی و بهره برداری را انجام داد.

یونسی ضمن تشکر از استقبال همکاران از طرح یاد شده خاطر نشان کرد: با توجه به علم و آگاهی همکاران از بیماری فشارخون و اهمیت سنجش آن و چکاپ کلی بدن خود در طول سال و همچنین اطلاع رسانیهای قبلی در خصوص استقرار پایگاه سنجش فشار خون در وقت تعیین شده، با استقبال قابل توجهی از طرف همکاران و کارکنان در پالایشگاه سوم مواجه شدیم و در طول این دو روز بیش از 200 نفر از همکاران در این طرح شرکت کردند و فشار خون آنها اندازه گیری شد.

به گفته مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه سوم بر اساس معاینات طب صنعتی سال 97 حدود 8 درصد از کارکنان این پالایشگاه دارای فشار خون بالا هستند.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید