جزییات خبر

برای دومین سال پیاپی صورت گرفت؛

کسب رتبه‌ی برتر کیفیت بخشی در رستوران پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

کسب رتبه‌ی برتر کیفیت بخشی در رستوران پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۳۴

رئیس منابع انسانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی، از کسب رتبه‌ى برتر کیفیت بخشی در رستوران پالایشگاه اول از بین دوازده رستوران تحت پوشش مجتمع گاز پارس جنوبی در دو سال پیاپی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عقیل عمرانی‌خو خاطر نشان کرد: این موقعیت پس از تصمیمات اتخاذ شده کمیته سلامت مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی، مبنی بر رتبه بندی سطح بهداشتی رستوران های تحت سرپرستی این مجموعه بدست آمده است و برای مدیریت و کارکنان مجموعه بسیار حائز اهمیت است .

عمرانی‌خو در ادامه گفت: یکی از مسائل مهم در مجتمع گازی پارس جنوبی توجه ویژه به مسائل خدمات رفاهی نیروی انسانی شاغل در بخش‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد..

وی یادآور شد: الگو و مدل‌های از استانداردها و الزامات ملی و بین المللی، جهت رسیدن به این موفقیت مد نظر بوده است که خوشبختانه با حمایت‌های مدیر پالایشگاه و دیگر کارکنان پرتلاش این مهم محقق گردید.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: عوامل پنج‌گانه وضعیت بهداشت فردی ، بهداشت مواد غذای، بهداشت آشپزخانه، بهداشت انبار و بهداشت سردخانه را از مهم‌ترین دلایل کیفیت بخشی در رستوران این پالایشگاه می‌‌باشد.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارگروه بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار در ارزیابی های خود به این عوامل توجه ویژه ای داشتند.

عمرانی‌خو گفت: توجه پالایشگاه اول پارس جنوبی به این رویکرد را مبتنی بر مضامین استراتژیک شرکت معظم پارس جنوبی و هدف‌گذاری های برنامه ریزی شده در واحد‌های مختلف عنوان نمود.

این مقام مسئول تصریح کرد: منابع انسانی و HSE پالایشگاه اول دراستراتژی های خود ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان و بهبود HSE را همواره مدنظر قرار داده و تولید پایدار و مستمر گاز را نتیجه توجه به این امر مهم می داند.

وی ادامه داد: مدیران پالایشگاه اول همواره استراتژی‌های ارتقاء وضعیت HSE و ارتقاء سطح بهاشت و سلامت کارکنان را در راس امور قرار داده و به دنبال این سیاست، بدون شک در آینده موفقیت‌های مهمتری شاهد خواهیم بود.

 

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید