جزییات خبر

تجلی شکرانه ی یک ماه بندگی و عبودیت پروردگار ؛

نماز پرشکوه عید سعید فطر در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نماز پرشکوه عید سعید فطر در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۰۵

نماز عید سعید فطر با حضور پرشور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در فضای معنوی با وحدت و همدلی در ساختمان ستاد، پالایشگاه ها و کمپ های مسکونی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نماز وحدت بخش عید سعید فطر به شکرانه ی یک ماه بندگی و عید رستگاری بندگان خوب خدا در فضای عطرآگین با وحدت و همدلی در صفوفی به هم فشرده به امامت ائمه جماعات مستقر برگزارگردید.
حجت السلام رصاف در خطبه های وحدت بخش نماز عید سعید فطر ساختمان ستاد ضمن تبریک به مناسبت این عید بزرگ مسلمانان افزود، عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ و توحیدی واقعی برای همه مسلمانان است و برای این روز اعمال و ویژگی های در قرآن کریم و روایات آمده است.
وی در ادامه گفت: حفظ و صیانت کردن از دستاوردهای یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه احدیت ثروت درونی است که همان تقوی می باشد و عبادات، قرائت قرآن، روزه، از مهمترین موارد در این ثروت بزرگ الهی ذکر شده است.
حجت السلام رصاف افزود: ما همواره باید از این اندوخته و ثروت خوب استفاده نمائیم و در جهت رشد و تعالی انسانی از آن بهره کافی ببریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر می خواهید اجتماع مسلمانان جهان سالم باشد و همیشه انسجام و وحدت در آن حکم فرا باشد تقوی درونی را باید حفظ نمائیم.
امام جماعت نماز وحدت بخش عید فطر ادامه داد: و هر جا تقوا و آن ثروت باطنی حفظ شده باشد جامعه از زوایای مختلف به رشد عقلی و فکری رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مهمترین وظیفه همه ِ ما بهره گیری از دستاوردهای یک ماه بندگی در راه خدا و ایجاد وحدت ، همدلی و همسویی در جامعه که نیاز اولیه ی کشور ماست می باشد.

سوم
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸) ۰۹:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید