جزییات خبر

سردار صابر نماینده ی سپاه و ستاد عتبات عالیات استان بوشهر:

مجتمع گاز پارس جنوبی در ارسال کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان پیشتاز بود

مجتمع گاز پارس جنوبی در ارسال کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان پیشتاز بود
(سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۵:۳۱

سردار صابر در جلسه ی هفتگی تولید در جمع مدیران مجتمع گفت: از تمامی مدیران و کارکنان مجتمع عظیم گازی کشور که در امر کمک رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان شتافتند تشکر و قدردانی می نمایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سردار محمد صابر در جلسه هفتگی تولید مجتمع گاز پارس جنوبی حضور یافت و ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: اکنون بسیار خوشحال هستم که در جمع مدیران و کارکنان جبهه ی اقتصادی حضور دارم که جا پای شهید تندگویان گذاشته اند.
سردار صابر در ادامه عنوان داشت: من از تک تک مدیران و کارکنان مجتمع تشکر می کنم که با تمام توان وارد عرصه شدند و برای امداد رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان کمک های شایانی را انجام دادند.
نماینده ی سپاه و ستاد عتبات عالیات استان بوشهر ادامه داد: این مهم در پی دستور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ایی و به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران محقق شد و همه وارده عرصه شدند و در کنار ستاد عتبات عالیات استان بوشهر دست در دست هم گذاشته اند و این امر مهم به سرانجام مطلوب رسید.
به گفته ی صابر، ستادی که از طرف مجتمع گاز پارس جنوبی در استان خوزستان تشکیل شده بود و نمایندگان شما آقای غریبی و سرکار خانم فاتحی حضوری بسیار چشمگیر و فعال داشتند و همه کمک های ارسالی شامل آب معدنی، مواد غذایی، بهداشتی، پوشاک با مدیریت و برنامه ریزی دقیق و منسجم به دست مردم سیل زده رسید.
صابر در ادامه از پیمانکاران پرتلاش مجتمع نیز تشکر نمود و عنوان داشت: شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد مجتمع در این امر مهم و انسانی تلاش های فراوان نمودند و جا دارد از تمامی این شرکت های فعال تشکر نماییم .
وی منطقه اقتصادی عسلویه را برای کشوربسیار مهم و حیاتی دانست و عنوان داشت: منطقه عسلویه دارای موقعیتی خاص و ویژه می باشد و شما مدیران مطمعن باشید هیج دشمنی نخواهد توانست جلوی توسعه کشور را بگیرد.
به گفته ی سردار صابر، مدیرانی که با تعهد دارند کار می کنند این اجازه را نخواهند داد و مطمعن باشید هیچ کشوری نمی‌تواند تحت هیچگونه شرایطی به ما ضربه ی وارد نماید و ان شاء الله ما شاهد پیروزی و موفقیت های بیشتری خواهیم بود.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۵:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید