جزییات خبر

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

تولید بیش از 20 میلیون و 550 هزار بشکه میعانات گازی

تولید بیش از 20 میلیون و 550 هزار بشکه میعانات گازی
(سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۲:۵۴

با توجه به اهمیت پروپان و بوتان با همکاری مجری طرح هم اکنون یک مخزن پروپان و یک مخزن بوتان آماده ذخیره سازی این محصولات است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی چابوک، مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب گفت: با پیگیری های صورت گرفته با مجری طرح و آماده سازی مخازن ذخیره سازی پروپان و بوتان تاکنون حدود 18 هزار تن پروپان و بیش از 10 هزار تن بوتان تولیدی پالایشگاه هشتم در این مخازن ذخیره شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن میزان تولید میعانات گازی پالایشگاه هشتم پارس جنوبی بیش از 20 میلیون و 550 هزار بشکه بوده است.

چابوک در ادامه به ساخت و بهره برداری مخازن متمرکز میعانات گازی در عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت ذخیره سازی و صادرات کاندنسیت هم اکنون 8 مخزن در عسلیوبه که هر کدام ظرفیت ذخیره سازی 500 هزار بشکه را دارا هستند در حال ساخت است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در راستای تسریع در راه اندازی این مخازن همکاری لازم را با مجری طرح داشته و به زودی با تکمیل برخی از بخش ها 4 مخزن با امکان ذخیره سازی 2 میلیون بشکه میعانات گازی راه اندازی می شوند.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۲:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید