جزییات خبر

بمناسبت روز زمین پاک

پاکسازی سواحل نایبند، توسط کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل نایبند، توسط کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۴:۰۳

پاکسازی سواحل زیبای نایبند، با حضور کارکنان و مدیران پالایشگاه ششم مجتمع و با حضور رییس محترم اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی داغباشی رییس منابع انسانی این پالایشگاه گفت: امروزه جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی و تغییر نگرش‌ها برای حفظ محیط زیست است.

داغباشی که در کنار ساحل نایبند و در جمع مسوولین و کارکنان پالایشگاه ششم سخن می‌گفت افزود:‌ این اقدام با هدف گرامیداشت روز زمین پاک و نهادینه‌سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است و این برنامه در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بسترسازی مناسب برای ترویج فرهنگ پاکیزگی و زندگی سبز و صیانت از عرصه‌های طبیعی و زیست محیطی از وظایف عمومی جوامع استکه باید با جدیت بیشتردنبال شود و همه ما باید با تلاش برای پاک داشتن زیست‌بوم‌ها، زمینی پاک را به آیندگان هدیه کنیم.

وی در پایان با قدردانی از استقبال خوب کارکنان و مسوولین پالایشگاه ششم و حضور رییس محترم اداره محیط زیست شهرستان عسلویه در عملیات پاکسازی ساحل نایبند گفت: امیدواریم بواسطه وجود جنگلهای زیبای حرا و حضور گردشگران در این منطقه، تقویت این جریانات خودجوش بیشتر احساس ‌شود.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۴:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید