جزییات خبر

انتخاب حراست مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان حراست برتر شرکت ملی گاز ایران

انتخاب حراست مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان حراست برتر شرکت ملی گاز ایران
(سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۱۵

حراست مجتمع گاز پارس جنوبی طی ارزیابی های بعمل آمده توسط ارزیابان سازمان حراست وزارت نفت بعنوان حراست برتر شرکت ملی گاز ایران در سال 97 انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، طی ارزیابی های بعمل آمده توسط ارزیابان و ناظرین سازمان حراست وزارت نفت، حراست مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان حراست برتر شرکت ملی گاز ایران انتخاب و با دریافت لوح در حضور مدیر عامل محترم مجتمع گاز و نماینده محترم سازمان حراست تقدیر بعمل آمد.
مهندس فرهنگ در این باره بیان داشت: حراست مجتمع در سال 1397 به عنوان حراست برتر شرکت ملی گاز ایران و هم به عنوان حراست نمونه دستگاه های اجرایی استان بوشهر انتخاب شده است و این مهم نشان دهنده قابلیت های فراوان کارکنان این واحد بوده است.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: باید این افتخارات بزرگ را قدر بدانیم چون این مهم باعث بالا رفتن اعتبار مجتمع از نگاه برون سازمانی خواهد شد.

متن این افتخار به شرح ذیل می باشد:


برادر ارجمند جناب آقای سملی

رییس محترم حراست مجتمع گاز پارس جنوبی

با سلام و آرزوی توفیق

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و نوروز سال 1398 و با استعانت از درگاه خداوند متعال همانگونه که مستحضرید یکی از عمده وظایف مهم حراست در رسیدن به اهداف عالی سازمانی، اهمیت به برنامه محوری بوده که در صورت توجه به این موضوع موفقیت حاصل می گردد. بحمداله در سال 97 حراست صنعت گاز با رویکرد جدید تلاش فراوانی را در این خصوص داشته است که در این راستا پس از ارزیابی های انجام شده در مواردی مانند بازرسی های ادواری، ارایه به موقع گزارشات فصلی، شرکت در مجمع پایانی سال و تعامل با واحدهای متناظر ستاد، آن حراست با امتیاز 951/5 نقش مهمی را ایفا نموده و موفق به رتبه اول شده است. لذا به رسم یادبود و به پاس قدردانی از حسن همکاری و زحمات شایسته جنابعالی و همکاران آن حراست طی سال جاری این لوح تقدیر به حضورتان تقدیم می گردد.
امید است در پرتو عنایات حق و مشی در طریق منور اهل بیت علیهما السلام و تلاش در تحقق منویات مقام عظمای ولایت موفق و موید باشید.

سید مهران پیرایش

معاون سازمان و رییس حراست شرکت ملی گاز ایران



مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۳:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید