جزییات خبر

در اولین روز از بهار سال 98

بازدید نوروزی مدیرعامل از اتاق کنترل پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید نوروزی مدیرعامل از اتاق کنترل پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۳۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه مدیر روابط عمومی این شرکت در نخستین روز نوروز 1398 از پالایشگاه‌های این مجتمع عظیم در سایت های یک و دو بازدید و فرارسیدن سال جدید را به کارکنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین روز و ساعات کاری سال 1398 با حضور در جمع متخصصان و کارکنان پرتلاش تمامی پالایشگاه های مجتمع در سایت 1 و 2 مجتمع عظیم گازی کشور ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از تلاش های و زحمات کارکنان تقدیر و تشکر نمود.


فرهنگ در این بازدید با تاکید بر همدلی کارکنان در سال جدید گفت: بسیار خوشحالم که در ساعات اولیه ی 1398 فرصتی پیدا کردم که در جمع صمیمی, گرم و ثابت قدم شما عزیزان هستم و امیدوارم که در سال جدید، سال بسیار خوب همراه با موفقیت و سربلندی برای شما خوبان باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته عنوان کرد: اکنون وزارت نفت و مدیران شرکت ملی گاز ایران با افتخار از شما متخصصان و جوانان مجتمع عظیم گازی کشور نام می برند و به شما افتخار می ورزند.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: فراموش نکنیم که ما اکنون یک سکان ملی را در دست گرفته ایم و شما ارزش این کار را درک نموده اید و امیدواریم این حقی که مردم کشور به گردن ما دارند و این امانت بزرگی که به ما سپرده اند را به خوبی اداره نماییم و بتوانیم منشاء اثر و خدمت به کشور عزیزمان باشیم.

مهندس فرهنگ عنوان کرد: ان‌شاءالله در سال جدید با تلاش و همدلی همکاران پرتلاش در مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی بتوانیم این خانواده بزرگ را همچون همیشه در مسیر سربلندی و افتخار به پیش برانیم.


در این دیدار که به رسم سال‌های گذشته در نخستین روز سال نو انجام شد، مدیرعامل به همراه رئیس روابط عمومی و مدیران پالایشگاهی، باحضور در سایت یک و دو و اتاق کنترل تمامی پالایشگاه‌های مجتمع ضمن تبریک عید نوروز از تلاش و همت کارکنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.


در این دید و بازدید نوروزی همچنین به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌نام "رونق تولید " اشاره و بر تلاش همه‌ی مدیران و کارکنان مجتمع به‌عنوان طلایه‌داران خط مقدم جهاد اقتصادی و تولید کشور در سال جدید تاکید شد.

11


1
1
1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید