جزییات خبر

عملیات آسفالت کاری جاده منتهی به فلرهای پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

عملیات آسفالت کاری جاده منتهی به فلرهای پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۳۹

باتلاش مدیران و کارکنان، عملیات آسفالت کاری جاده پیرامونی و منتهی به فلرهای پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سعید مختاری رئیس مهندسی و اجرای طرح های پالایشگاه پنجم در این خصوص گفت: پروژه مذکور با همت متخصصان و کارکنان پرتلاش واحد مهندسی با موفقیت به بهره برداری رسید.

وی در ادامه عنوان کرد: در همین راستا بر اساس الزامات پدافند غیرعامل، سهولت در دسترسی به واحدها و تاسیسات جانبی مختلف در نواحی فلر در زمان بحران، نقش بسزایی در کنترل و کاهش حوادث و ارتقاء سطح ایمنی تاسیسات عملیاتی دارد.

مختاری ضمن تاکید بر ضرورت نگاه استراتژیک به پروژه ها و طرح های اجرایی در پالایشگاه پنجم خاطرنشان کرد: پروژه ی آسفالت کاری جاده منتهی به فلرهای پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در اداره مهندسی و خدمات فنی تدوین و در یک برنامه مدون و فشرده 6 ماهه اجرایی و به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول گفت: این پروژه علاوه بر زیرسازی جاده های منتهی به فلرهای فاز های 9و 10 و ضلع شرقی و شمالی پالایشگاه به طول 5000 متر شامل نقشه برداری، جدول کاری، کانال سازی، سنگ چینی، تحکیم و تثبیت خاک و بستر سازی برنامه ریزی و کاملا انجام شد.
1

1
اصلی

1
(سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید