جزییات خبر

به مناسبت روز درختکاری ؛

کاشت نهال در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی

کاشت نهال در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷) ۱۰:۴۹

همزمان با روز درختکاری، به همت کارکنان پالایشگاه های سوم، چهارم، ششم،هفتم، نهم و دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیش 200 اصله نهال در قسمت های مختلف کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همزمان با روز درختکاری، کارکنان پر تلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه های سوم، چهارم،ششم، هفتم، نهم و دهم با حمایت از محیط پیرامونی و توسعه ی فضای سبز در بزرگترین مجتمع گازی کشور بیش از 350 اصله نهال غرس کردند.

کارکنان پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 40 اصله نهال را در واحد تاسیسات مشترک شماره 2 ( آبگیر) غرس کردند.

کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با حضور کارکنان پرتلاش این پالایشگاه بیش از 145 اصله نهال را کاشتند.

کارکنان پالایشگاه دهم نیز با گرامیداشت روز درختکاری بیش از 60 اصله نهال را در قسمت های مختلف پالایشگاه کاشت کردند.

کارکنان پالایشگاه نهم نیز با کاشت یکصد  (100)  اصله نهال" انار شیطان " در محوطه ی کارگاه مرکزی این روز بزرگ را گرامی داشتند.

حسن اسعدی مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع در ابتدای این برنامه ضمن تبریک گرامیداشت روز درختکاری از اهتمام کارکنان نسبت به مسایل محیط زیستی قدردانی کرده و اعلام داشت: نهال ها با شعار "یک وجب خاک؛ یک نهال منتظر" در محوطه آبگیر کاشته می شوند.

وی عنوان کرد: درختکاری در پالایشگاه هفتم با اولویت کاشت درختان بومی با هدف دستیابی به سرانه استاندارد فضای سبز در طول سال ادامه خواهد یافت.

در پایان مراسم درختکاری در پالایشگاه هفتم کارکنان با حضور در خلیج نایبند و سپس منطقه جنگلی خره اقدام به جمع آوری زباله ها و پاکسازی محیط کردند.

سهیل رفیعی مدیر پالایشگاه دهم مجتمع نیز ضمن گرامیداشت این روز درختکاری عنوان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در مسیر توسعه فضای سبز در منطقه گام های بسیار خوبی برداشته و اکنون به عنوان حامی جنگل های حرا در منطقه پیشگام می باشد.

وی گفت: امیدواریم با توسعه فضای سبز در پالایشگاه دهم( فاز 19) مجتمع این پالایشگاه را به یکی از سبزترین پالایشگاه های گازی در مجتمع تبدیل نماییم .

رفیعی در ادامه عنوان داشت: درخت کاری امریست که همواره از سوی بزرگان دینی سفارش شده و نام‌گذاری روز درختکاری بهانه‌ای است تا هیچگاه در اثر گذر روزگار، درخت و اهمیت آن فراموش نشود و کارکنان این پالایشگاه نیز در این مسیر انشالله گام های بسیار خوبی در این مسیر بر خواهند داشت.

 

سید محمد مهدی هاشمی نیز در ابتدای مراسم روز درختکاری عنوان کرد: پالایشگاه نهم در راستای تولید پایدار، برای اولین بار افتخار دارد که از پروژه ی جدید گیاه پالایی در سطح منطقه حمایت کند.

وی با بیان اینکه صنعت نفت و گاز در زمینه ی رفع آلودگی هوا اقدامات شایسته ی انجام می دهد گفت: رفع گیاه پالایی پروژه جدید برای رفع آلودگی از طریق خاک و زمین می باشد.

مدیر پالایشگاه نهم خاطرنشان کرد: این پروژه گیاه پالایی توسط شرکت یافته سازان شهرستان جم در حال انجام است.

 

 گزارش تصویری از کاشت نهال توسط کارکنان پالایشگاه دهم

1
1
1
1
1
1
1
1
1

 

کاشت نهال و پاکسازی سواحل نایبند توسط کارکنان پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی


1
1
1
1
1
1
1
1

 

پروژه ی جدید گیاه پالایی ، کاشت یکصد اصله نهال" انار شیطان" در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

 
1
1
1
1
1
1
1

کاشت نهال در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

 
1
1
1
1
1
1

کاشت درخت در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

 
1
1
1

کاشت نهال در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

 
1
1
1
1


(یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷) ۱۰:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید