جزییات خبر

با حضور فعالان عرصه ی رسانه؛

دورۀ آموزش خبرنگاری در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

دورۀ آموزش خبرنگاری در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۵۱

با حضور فعالان عرصه ی رسانه و خبر شهرستان های عسلویه، جم و کنگان، کارگاه آموزشی خبرنگاری با همت روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ دوره آموزشی خبرنگاری با حضور اصحاب رسانه و خبر شهرستان های عسلویه، جم و کنگان در سالن آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

سلیمه کهنسال، مربی این دوره ی آموزشی در این دوره ی خبری درباره ی موضوعاتی از قبیل ارزش های خبر، عناصر خبر، ویژگی های تیتر بحث و گفتگو نمود.

وی در ادامه عنوان کرد: بنا به اهمیت در اطلاع رسانی لازم است خبرنگاران علاوه بر گسترش منابع خبری خود به دقت در انتشار اطلاعات توجه ویژه ایی داشته باشند.

مربی این دوره ی آموزشی افزود: انتخاب تیتر مناسب یکی از اصول مهم خبر نویسی می باشد و خبرنگاران باید این موضوع را سرلوحه ی کار خود قرار بدهند.

به گفته ی كهنسال، ارائه ی بیسترین اطلاعات با کمترین کلمات باید در تیتر نویسی لحاظ شود و توجه به ذائقه ی مخاطبانیکی از وظایف مهم خبرنگاران می باشد.

 

وی گفت: توجه به آیین نگارش فارسی، پرهیز از نوشتن مطالب طولانی، رعایت صحت و دقت در کنار سرعت در اطلاع رسانی، رعایت اخلاق حرفه ای و ارتباط گسترده با منابع خبری از جمله موارد مهم در حوزه خبرنگاری می باشد.

1


1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید