جزییات خبر

با افزایش سطح رضایت مندی شغلی کارکنان؛

افتتاح همزمان پنج پروژه در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

افتتاح همزمان پنج پروژه در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۱۰

سرپرست مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت، با تلاش متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پنج پروژه مهم در این پالایشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛کوروش کاوئیان سرپرست مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه دوم در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت:پروژه های مذکور شامل احداث ساختمان مشترک اپراتوری واحدهای 102و103، محوطه سازی منطقه تجمیع ضایعات و ساخت پل های بتنی، احداث جاده گشت زنی حراست، برق رسانی به ضلع شمالی پالایشگاه و ساماندهی و چیدمان متریال انبار مهندسی پالایشگاه دوم می باشد.

کاوئیان در ادامه عنوان داشت: هدف از اجرای پروژه های مذکور افزایش سطح رضایت مندی شغلی پرسنل، اجرای الزامات فنی، ایمنی،HSEو ICT و ارتقای سطح پدافند غیر عامل می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور از مرحله طراحی مقدماتی تا مرحله نظارت عالیه با استفاده از توانمندی داخلی اداره مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه دوم و با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد ریال و صرف زمان تقریبی 52 هزار نفر ساعت و در مدت زمان یک سال و بصورت پیمان بسپاری اجرا گردیده است.

کاوئیان در ادامه عنوان داشت: بی شک به ثمر رسیدن پروژه های فوق بدون همکاری و هماهنگی با سایر واحد های عملیاتی و پشتیبانی محقق نمی گردید و جا دارد در اینجا از حمایت ها و مساعدت های مدیر پالایشگاه و تمامی واحد های بهره برداری، تعمیرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات پیمان ها، مالی، منابع انسانی، بازرسی فنی و سایر واحد های ستادی تشکر و قدردانی گردد.

وی در پایان افزود: امیدواریم واحد مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه دوم با تکیه بر کارکنان توانمند و متعهد و با اجرای پروژه های در دست انجام در سال های آتی نسبت به انجام تعهدات و تکالیف محوله در راستای خط مشی و اهداف متعالی سازمانی اقدام نموده و نتایج مثبتی را به ثمر خواهد رسانید.

1

1
1

1
1
1
1
1

 
1
1

1
1
1
1
1
1
4
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید