جزییات خبر

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

سال آینده فازهای 9 و 10 تعمیرات اساسی نخواهند داشت

سال آینده فازهای 9 و 10 تعمیرات اساسی نخواهند داشت
(سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۰۲

تمام برنامه های تعمیراتی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه تلاش متخصصان و کارکنان انجام و فازهای 9 و 10 در بهترین شرایط عملیاتی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ایرج خرمدل، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با بیان اینکه تعمیرات اساسی سال جاری فازهای 9 و 10 پیش از شروع فصل سردانجام شده است، گفت: فعالیت های تعمیراتی امسال مطابق برنامه و با هدف امادگی برای تولید حداکثری در زمستان صورت گرفت.

به گفته وی، در سال جاری انجام 182 مورد فعالیت تعمیراتی در توتال شات دون برنامه ریزی شده بود که تمام این موارد به طور کامل انجام شده است.

خرمدل تعداد درخواست کارهای تعمیرات را 800 مورد عنوان کرد و گفت: از این موارد 744 مورد در زمان تعمیرات اساسی انجام شد.

وی در ادامه به سایر فعالیت های تعمیراتی اشاره کرد و اظهار داشت: در این بازه خطوط 32 اینچ دریا نیز توپک رانی شده که باعث بهبود شرایط خوراک پالایشگاه می شود.

به گفته خرمدل؛ شستشوی برج های جذب، تعویض جاذب های مولکولارسیو در فاز 10، نصب و راه اندازی میترینگ گاز صادراتیو تعمیرات و نوسازی تعدادی از فلرها از دیگر اقدامات صورت گرفته در بازه تعمیرات اساسی در راستای پایداری تولید است.

وی تعداد درخواست های بازرسی فنی را 142 مورد عنوان کرد و گفت: در پایان تعمیرات اساسی این درخواست ها به 149 مورد افزایش یافت و همگی انجام شد.

خرمدل گفت: در حال حاضر تمام تجهیزات پالایشگاه شرایط مطلوبی دارند و برنامه ریزی و هدف تعمیرات سال جاری این بود که در سال آینده تعمیرات اساسی نداشته باشیم.

وی ضمن تشکر از تمامی همکاران افزود: با انجام فعالیت ها مطابق برنامه فازهای 9 و 10 در سال 98 تعمیرات اساسی نخواهد داشت.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید