جزییات خبر

در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه؛

پاکسازی سواحل نایبند به همت کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل نایبند به همت کارکنان  پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۰۰

در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه، واحد محیط زیست و جمعی از کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی بخشی از سواحل نایبند پاکسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی شاهسونی، سرپرست HSE پالایشگاه اول با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست در منطقه پارس جنوبی از اولویت ها است اظهار داشت: اقدام کارکنان پالایشگاه اول در پاکسازی مناطقی ازسواحل نایبند در شهرستان عسلویه در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی و قدر دانی از این موهبت الهی با برنامه ریزی از سوی واحد محیط زیست پالایشگاه اول صورت گرفت.

وی گفت: واحد محیط زیست پالایشگاه اول از ابتدای سال تا کنون اقدامات بسیار موثری را در جهت حمایت از محیط زیست پیرامونی انجام داده و امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

مهندس شاهسونی افزود: اهمیت و جایگاه محیط زیست در زندگی انسانها، لزوم حفاظت از محیط زیست، حضور و مشارکت کارکنان پالایشگاه اول نشان توجه و درک فرهنگ صیانت از محیط زیست کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان کرد.

وی گفت: هدف از این برنامه تفریحی فرهنگی، احترام به محیط زیست، ایجاد یک فضای بانشاط کاری، بهبود ارتباطات شغلی و ایجاد روحیه هم دلی بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: به امید آن که در آینده ای نزدیک و با تلاش همگانی در سطح ملی و جهانی، محیطی پاک و به دور از هر گونه آلودگی در پیش رو داشته باشیم.

1
1
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید