جزییات خبر

در نشست رئیس روابط‌عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عسلویه

در سایه تعامل و همکاری, مسائل فرهنگی و هنری در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهرستان عسلویه گسترش خواهد یافت

در سایه تعامل و همکاری, مسائل فرهنگی و هنری در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهرستان عسلویه گسترش خواهد یافت
(شنبه ۸ دی ۱۳۹۷) ۱۴:۴۹

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عسلویه در این نشست مشترک گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون تعامل بسیار سازنده‌ای در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سطح شهرستان عسلویه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این نشست مشترک که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد, حسن نوروزی رئیس روابط عمومی مجتمع گفت: امیدواریم این نشست های مشترک همواره تداوم داشته باشد و مجتمع گاز آمادگی هر گونه همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عسلویه در حوزه های فرهنگ و هنر را دارد.

نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: در اینده بسیار نزدیک و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع یک نمایشگاه عکس با همکاری انجمن عکاسان شهرستان عسلویه برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با موضوع رفتارهای شهروندی و در حوزه هایی نظیر کسب و کار بومی، کار صنعتی, آداب و رسوم بومی, ترافیک و حمل و نقل, ایمنی, محیط زیست و ... در شهر عسلویه برپا خواهد گردید.

در ادامه این نشست محمد بری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عسلویه عنوان داشت: امیدواریم با تعامل بسیار سازنده و خوب با مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانیم در مسیر ارتقاء حوزه فرهنگی و هنری در شهرستان عسلویه گام برداریم.

بری در ادامه عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در تمامی مسائل فرهنگی و هنری می تواند با این سازمان همکاری متقابل داشته باشد تا همواره بتوانیم از تجربیات ارزشمند مدیران و کارشناسان مجتمع بهره مند شویم.

در این نشست مقرر شد تمامی فرایندها در خصوص برنامه‌های تدوین شده در موضوعات مسولیت‌های اجتماعی با اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عسلویه مشترک برگزار شود.

1
1
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۸ دی ۱۳۹۷) ۱۴:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید